hei mercury girl...her har jeg,antagelig vært inne og sølt ennå mere bensin på ett bål som allerede brant godt fra før av

. var kansje litt brå da jeg sa det var en SKAM og bruke bilen om vinteren...det eg mener la meg begrunne min mening med følgende..(med fare for att det kan bli ett langt innlegg

)...vinteren bringer me seg mye dritt..saltete veier...fuktighet,fuktighet fører til rust,rust fører til reprasjoner og utlegg...selfølgelig betviler jeg ikke att dere tar vare på bilene deres,faktisk meget tøffe biler med en sjarm og en patina som ikke kan beskrives med utallige bilder.....gud forby att disse bilene blir restaurert i det uendelige...til de ligner glansbilder,dette er biler som må bevares som dem dem er og holdes kjørbare og i drift hehe kanontøft kjempestilig..syns eg...og er enig i att bilene er til for og brukes mest mulig oxo der er vi enig men forholdene på veien må tilsi att jeg ikke treffer på snøstorm på min vei....for helt erlig vel har dem snø og vinter og kulde der borte over dammen oxo men har sjøl vert på seiletur med en 56 chrysler new yorker ned måbødalen vinterstid med piggdekk,og dem er ikke enkel og haskes med når dem er på gli hehe no gikk dette heldigvis bra...men dem er ikke serlig egna for norske vinterforhold (min erfaring)så er det dette med saltet...salt er noe forba...a dritt som vi bilfolk sku vurdert tanken med og gå til væpna revolusjon mot myndighetene for og få slutt på for det spiser opp bilene våre,og uansett om du vasker bilen din en gang i måneden eller en gang i uken og spyler den under masse,så tviler jeg på att du klarer og få vekk saltet,for det biter seg fast,uansett hvor mye man vasker og steller,så er det fuktighet,våte sølete sko,snø,mm som blir dratt inn i bilen....hmm sier ikke mere hehe nei buk bilene dine som du vil du med god samvittighet,men sku ønske du satt dem inn vinterstid,for bilene sin del.....