halvor skrev:
tror jeg ville styrt unna biltema sine poleringsstoffer, og heller kjøpt noe skikkelig stoff! koster litt, men du får som regel igjen for det i lengden!

Jeg har ingenting imot å betale det det koster for en bra voks, men denser jo ut til å komme bra ut her:
http://www.naf.no/Forbrukertester/Utsty ... t-er-best/Veit ingenting om polering og er selvfølgelig mottagelig for tips og råd. Har fått litt matt lakk med litt fin sand konsistens, kanskje rundt 1500 papir, hvis det forklarer no. Ikke ruglete appelsinhud. Lakken er fint lagt på, ikke no sig og ikke appelsin hud. Er sånn at når man drar hånda over så kjenner man at det hefter litt på en måte, glir liksom ikke lett. Eneste er at det er litt dårlig dekk noen steder og jeg er litt redd for å gå på med rubbing ift å ta for mye. Skal det mer til enn polering elr ? Tipper jeg hadde fått dratt av alt ganske lett med et 1500papir, men er redd den blir for matt, elr er det bare å polere opp igjen ?
Kanke noen eksperter i Oslo området komma opp i garasjen i morgen og gi meg no tips a ?? hehe
Av det jeg polerte igår ble det mye bedre, problemet er egentlig skjoldene, sku likt å visst hvordan jeg kommer unna dem. Har jeg på for mye voks, for lite, venter jeg for lenge for kort på at den skal tørke, bruker jeg riktig poleringsverktøy (fille).... den type ting. Jaja, mye ord her nå...
Noen som veit om bra video på youtube som jeg kan lære litt av ?