Da har jeg for første gang på 16 år fått sett over Novaen min. Og det er nok å gjøre.
Jeg var 7 år når jeg så bilen sist og den var den kuleste bilen jeg hadde sett i mitt liv og jeg hadde verdens kuleste onkel som kjørte den. Så når jeg fikk sjangsen til å ta over restureringen nå så hoppet jeg på sjangsen.
Holder for tiden på å bygge om garagen som den skal stå i de neste årene ser jeg for meg. Trenger et godt sted å stå når en tar på seg noe med dette.
Mangler seter til bilen og skal ha i en 350 maskin. Etter hva jeg ser på nettet så koster det meg like mye å skaffe meg en god 350 som å overhale 305 maskina jeg har nå.
Det positive:
Bagasjelokk er rustfritt og det samme gjelder dørene.
Fangere, lykter lykteringer grill og slike ting er strøkent. Forskjermer og panser er handlett inn spell nytt fra gm.
Det negative:
Rust i gulv ved førersetet som sprer seg oppover torpedoveggen og a stolpen på samme siden. Annet av rustproblem områder er rundt vinduet bak. Mangler seter. Ja og alt fra torpedoveggen og frem står i garagen og ikke på bilen.
Så det ser ut til å bli noen timer/dager/år å få dette ferdig aleine.
Annet en dette så tror jeg alt av deler skal være her så satser på det bare er småting som dukker opp etter hvert. Nå er det bare å se masse overhaulin for å holde motet oppe. Ikke minst kjøpe kaffetrakter til garagen.
Noen bilder: