Har fortsatt 4vakumslanger fra forgasser jeg ikke aaaaner hvor skal henn (2foran, 2bak).

hadde det vært en, så hadde det vært lettere.. men er 4, og mer enn 4 vakumtilkoblinger i motor :S (2 foran ved vannslangen, 1 på venstre-toppdeksel, 2-3på luftfilterboks..) noen flere? trur det var alt :S
Noen som sitter på fasiten? vil helst ikke kjøpe bok enda.. for kommer meg ikke til halden før jeg har fått lappen

så vil gjerne få ordna hele feilen før stor kjøringa begynner..
Har oppkjøring den 12.1 altså først kommende fredag. klarer jeg lappen, vet jo alle at det blir tut og kjør+burn out's..

hehe.. men ikke med en som bruker MER bensin enn en HEMI motor.. (2-2,5 på normal kjøring) min bruker som sagt skrekkelige 4-5L/mila
Driver og ser etter en gasser. men inntil jeg finner en, må jeg få ned forbruket!
(Ikke si amerikanere skal bruke så mye.. bare fordi det er amcar og v8.. Pappa har hatt MANGE amerikanere med 300-500HK.. og Kompisen hans driver T.A. bil.. (selger Amcar) de som har fortalt meg dette, men de gutta husker ikke hvor vakumslangene skal på en slik gasser)

Historie: amcar før 70tallet bruker noe mer drivstoff.. men min er fra 74. og rundt 72-73 så var det olje krise, og bensin forbruket måtte ned! dermed kom en ny 318 som brukte mindre bensin.. var til og med klippe-kort for og ikke fylle for mye bensin. hehe
Jaja.. men tilbake.. jeg håper noen sitter på noen svar eller en form for fasit for dette her.. Jeg blir glad for alle svar