Har fått noen spørsmål om hvordan jeg har hengt opp skjermene med kun en bolt pr skjerm, så her kommer litt info om det:
Først foran:
Sveiste på ei 3mm plate på toppen av braketten som fester bremsekalipperen til Mustang II spindelen. Midt på denne plata borret jeg et hull og sveise ei mutter på baksiden:

På framskjermens bøyle lagde jeg ei tilsvarende plate med en ekstra vinkel på toppen:

Når disse skrus sammen, legger kanten på framskjerm-plata seg akkurat over øvre kant på den andre, slik at de ikke kan vri seg i forhold til hverandre:

Bak:
På innerskjermene bak lagde jeg to "holdere" pluss et festehull i toppen. Festehullet forsterket jeg med ei 3mm plate, slik at kreftene skal fordele seg litt:

På bakskjermene lagde jeg to braketter til holderne i innerskjermene. På den fremste braketten har jeg laget en liten utsikkende hake, så den ikke kan gli bakover i holderen. Mulig jeg kommer til å lage slike haker også på den bakre braketten.
Langs hele indre kant av bakskjermene har jeg en 3 mm plate for å hindre at de vrir seg og/eller blafrer.
I toppen, der festebolten kommer gjennom er det en fastsveist mutter, pluss et lite kryss i 3 mm for å fordele krefter:

Bakskjermen på plass:

Alle festeboltene er for 19 mm fastnøkkel som er det samme som på hjulboltene. Dermed trenger jeg ikke drasse rundt på ekstra verktøy.
Ikke se på finishen på bildene. Selv om bilen ikke blir en utstillingsbil, skal det bli bedre finish enn jeg har på den nå.
Bakskjermene er ikke stive nok til at passasjerer som skal sitte i svigermorsetet kan trå på de, så der må jeg finne på et eller annet.