hei
jeg har jobbet en god del på min bil,så skjønner hva du er i mellom..morro å se at andre en meg oxo tar en aen veg på enkelte ting.det er ingen oppskrift på hvordan en rod skal se ut.
men..dette er ikke for å klage heller noe,nå som jeg fikk se disse bildene, tengte jeg på min bil slik den er nå..jeg hadde prob med taket på min...jobbet meg blind.men har nå laga ny takplate som skal på bilen min.dualruta di blir øderlagt nå av luftintaket ditt syntes jeg.skjønner hvor du vil,å ser det har gått mange timer der.men jeg måtte bite i det sure eplet å ta ordne taket så det sto i stil til resten.er redd det luftinntaket ditt vil bli en skikkerlig fluefanger++ men du som skal like bilen å dens utseende.å det respekterer jeg deg 100%.vi bygger rod med egene meninger å ideer.så dette er ikke negatift ment det jeg skriver.men syntes nå at propusjonene på bilen blir litt gale...å tror du vil få store problemer ved første reinvannstur med bilen.Jeg unnerstreker at dette ikke er for å klage heller rakke ned på hverken deg heller bilen din.men gjør som meg nå.sett deg ved bilen på en stol bli sittende der med en stor kaffekopp å se på helheten nå med det inntaket,har du god magefølse da så kjør på

uansett så ønsker jeg deg lykke til i bilbygginga,å gleder meg til du er ferdig med go bilen din

hadde dette vert min hadde jeg gjordt slik:
flytta tuppen på innsuget lengere bakover så den ikke startet ved grillen din.
den knekken du har i dualramma de på mitten må du ha i luftinntaket på toppen oxo så de to går i sammen med hverandre.tror på den måten at det vil bli litt mere rikktigere linje på rodden din;-)
skjønte du hva jeg mente?
35 ford 3 vindu,
35 hot rod prosjekt,
2 bmw e30,
transporter 02
japsedritt
opel,
ford capri
http://thomastnt.websport24.no/