Må visst arrestere meg selv siden sist jeg skrev innunder garasjetid-tråden

!
Etter det jeg kan huske så mente jeg at å bruke tid på kjerring og unger var noe forbaska tull..hehe. Men idag er ting helt motsatt skal dere vite

.
Er så heldig å være sammen med ei kjempeflott jente og hun har en sønn oxo.Så jeg fikk tak i "ferdig pakke" noe som har vært den beste løsningen jeg kunne ønske meg,i tillegg er hun opptatt av at jeg skal ha tid til å pusle med amcar

. Kan man ha det bedre

?
Vel,når det gjelder dette med garasje så er det litt lite aktivitet der med bil akkurat nå.Har kjøpt inn 13 kubikk med ved som jeg har måtte hive inn der jeg har en slags kaldgarasje.Har brukt høsten og litt nå utover vinteren til å kappe med motorsag+kløyve veden etterpå,så det går noe tid på det der.Skulle gjerne bare stupt inn i verkstedet og gjort alt jeg ville med bil,men må lage til ved først

.Dette med timer i døgnet er jo selvsagt altfor lite! Skulle gjerne gitt han som fant opp 24t i døgnet ett par kjappe uppercutter ja..hahaha

!
Etter at vedjobben er gjort,så skal jeg fortsette med å lage til en bedre garasje for den ene ranchero'en.Gleder meg til det ja

!
Men som de fleste andre her,så er det madammen og poden hennes som jeg bruker tid først på,deretter tar jeg meg en tur ut for å drive med ved eller bil/garasje.