Det hender ibland, at historien gjentager sig, og i mit til fælde, er det så!!
Som dere sikkert vet, så var min første amcar en 77 Ford Econoline, den tok nesten tre år, å restaurere, og 30 sekunder å vrake!
jeg havde lånt den til en kompis, som kom i klemme mellem to trailere!
han klarte sig, bilen gjorde ikke!
For tre dager siden fik jeg en 83 Ford Econoline. (Og jo, jeg FIK den!)
Den trenger til en kjærlig hånd, og en del rustarbejde! hehe
Den mangler en girkasse (FMX, om nogen har på lager!)
Og der skal lages en del annet arbeide på den, skal nok lage en utfyldende liste, så dere kan følge prossesen!
Har ingen planer om at den kommer på veien, i år.
Dertil er der for mye å gjøre, blandt annet med den ombyggning, som jeg aldrig fik gjort på den andre!
Indtil videre, er der blevet gjort følgende!
- Fixet alle dørlåsene, så de fungerer igjen! (Den har trots alt stået stille i mange år!)
-Fjernet div. skrap fra bilen, (Er igang med en fyldest gjørende liste!)
-Demonteret alle seterne, så jeg har plads å jobbe på!
-Tjekket rust, og der er ikke nær så mye som forventet! (Har jeg ikke sagt det før

)
Den er lidt speciel, med de sideruter, og der er vist ikke mange af dem tilbake!
Det eneste minus, er at jeg har så jævligt langt dit! hehe