På tide med en liten oppdatering.
Det skjer hele tiden noe her, men med full jobb og lign, er det ikke alltid at jeg har tiden til å gjøre det jeg har lyst på!
Men fikk da sjekket flowet på vippearmene.

Prøve å få på pluggledninger! Ja, de skal byttes til noen andre senere!

Tenkte at jeg skulle få inn bensinrøret til gasseren. men trur ikke jeg har en nippel som passer på 8mm røret.

Hmm, denne 10mm passer!?

Etter kutting, sandblåsing og lakk ser den litt penere ut.

Lage litt vakuum til fordeler og bremser.

Streken på toppen, viser hvor hullene i bolten er!

Ja, slangen er litt lang, men den kan kortes ned senere.

Så kommer litt av prosjektets mer spesielle segment! Kombinasjon av amerikanske original deler, og biltemas universaldeler!

Ja, jeg skal ha 8 mm bensinrøret gjennom 10 mm røret og bruke både rør og original nippel til å lage et tett leverings system.
Så frem med drillen, og 10 mm boret.

Og etter litt fiddeling, og X4 var røret igjennom.

Jeg er utmerket klar over at dette ikke vil være tett på noen måte, men nå er jeg heller ikke ferdig, vent å se.
Koner naturligvis røret.

Trudde du virkelig, at jeg bare ville stappe to rør sammen, og håpe at de ville holde tett??
Naturligvis ikke.

Er jo motsatt kon i bensinpumpen, og kobberrøret er jo forholdsvis mykt, så det å dette til å slutte tett var ikke så slemt likevel.

Og man kan lage en ganske glimrende fortykning på røret med koningsverktøyet.

Men jeg synes det røret var litt vinglete, så litt forsterkning måtte til.

2 bolter, et stykke bensinslange, litt 1.5 mm plate, og en ledningsklips med tilhørende selvskjærede skrue var alt som skulle til. litt mer tilpassing av platen, så er jeg fornøyd. nesten.

POKKERS, Glemte vakuum til girkassen. jaja monterer et T-stykke.

Hadde ca 1000 av disse før, nå er det vel bare et par hundre igjen. hehehe

Dette var så langt som jeg kom på søndagen og mandagen.