hei,
Når det gjelder temperatur problemene dine skjønner jeg ikke helt hva som kan være feil. er nok lurt å prøve større vannpumpe ja. jeg har den 55 gpm pumpe fra Meziere. i sommer med 30 grader luft temp hadde jeg absolutt ingen problem med temperaturen. det var heller nesten problem at når jeg kjørte at driftstempen gikk under 80 grader.

jeg har ikke oljekjøler, ikke bandasje på headers eller åpning i panseret. kan det være at åpningen i grillen til mustangen er for liten? camaro har jo et stort gap der

kan kanskje være noe med at vannet ikke sirkulerer riktig i motoren din da? veit ikke helt hvordan man skal få sjekka slikt jeg.. men er så rart at den blir varm
Crazy Horse skrev:
hm.. innbilte meg nå at disse 460 ene hadde rundt 300 hk orginalt og når man har andre topper osv så trudde jeg da den skulle ha mere og i følge selgers mening så skulle den ha nesten 580 + hk ...... loool
bilen er vel snarere 17-1750 med den motoren trur eg..
Er det ofte slik at folk tror de har 2-300hk mer enn de ofte har. alle burde egentlig tatt en dynotest slik at det ikke blir for mye skryting
men det viktigste er ikke tallene rulla sier da, selv om det er gøy, men hvor fort den går på stripa