Takker for responsen, kjempefint med et forum som dette.
Fikk bekreftet det jeg trodde her over, at det er ikke bare å sette på strøm og se hva som skjer. Kom til å tenke på at jeg kan jo høre med noen av bilverkstedene i nærheten om de kan sjekke det for meg, siden jeg har demontert dashbordet og kan ta med meg instrumentene burde det vel være en grei sak for de som vet hva de holder på med. Legger med noen bilder uansett.
Det vises vel ikke på bildet, men det er brudd flere steder på kretskortet, holder på å bestille nytt.
Til slutt her et bilde av hvordan det var bak panelet.
Tenningslås og bryter har ikke passet i lag her, så noen har klippet ledninger og koblet om, bilen ble startet med knappen nede til venstre for varmeapparatet.
Angående sikringene, så er det holderen med glassikringer som er skrudd fast til torpedoveggen, så det er nok den som er original, gikk først bare ut fra at det var den med keramikksikringer siden de er eldst. Skal se om jeg får fjernet den som er ettermontert igjen, slik at det blir mest mulig originalt. Noen som vet hvor mange sikringer det skal være? Har skaffet meg opptrykk av manualen som kom med bilen, men der sto det faktisk ikke noe om sikringer i det hele tatt.