AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Tor 25. Jun 2026 09:31

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 38 innlegg ]  Gå til side 1, 2, 3  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Roger a.k.a The Cowboy her!
InnleggSkrevet: Tor 13. Apr 2006 08:41 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Tor 13. Apr 2006 08:33
Innlegg: 1362
Bosted: Tollnes , Skien
god morgen folkens.. fant ut fra admin på www.am-car.com, chevynomme, at denne siden var her.. så jeg tok en tur og meldte meg in :) hehe

jeg er en fyr på 23 som for tiden bor i skien, har dessverre ikke noen amcar selv ennå, men håper det kommer etterhvert.. da helst en trans am :)
utenom det så jobber jeg som lastebil sjåfør og tilbringer merparten av tiden på veien!

håper mange av dere tar turen innom "vårt" forum og da folkens.. så kan det muligens bli et bra samarbeid her :) hehe

takk for meg!

_________________
|And the girls say: Save a horse, Ride The Cowboy|

x - 1980 Dodge Mirada!
x - 2003 Chevrolet Tahoe!
o - 2002 Harley Davidson 883R!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 18. Apr 2006 08:40 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Tir 04. Apr 2006 15:32
Innlegg: 277
Bosted: Oslo
Hei Roger!
God påske forresten! Jeg skal nerrover til Skien snart for å møte nomme og sånt... dra og ta non øl?

_________________
1984 Trans Am Recaro 350 TIL SALGS: finnkode=34195167
1982 Trans Am Recaro 305 - (Solgt)
1984 Chevy G20 (Skrotet)

F-Body Club of Norway: http://www.fbcn.no


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn 23. Apr 2006 04:37 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Tor 13. Apr 2006 08:33
Innlegg: 1362
Bosted: Tollnes , Skien
når erre du kommer hit da?? må jo si fra da vettu.. blir sikkert fest da vettu :) hehe

_________________
|And the girls say: Save a horse, Ride The Cowboy|

x - 1980 Dodge Mirada!
x - 2003 Chevrolet Tahoe!
o - 2002 Harley Davidson 883R!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Lør 27. Mai 2006 19:28 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Ons 05. Apr 2006 22:29
Innlegg: 12
Bare å komme det

_________________
Bilde


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 29. Mai 2006 09:00 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Tir 04. Apr 2006 15:32
Innlegg: 277
Bosted: Oslo
Må vel komma meg nerrover snart. Skal først til russland da...

_________________
1984 Trans Am Recaro 350 TIL SALGS: finnkode=34195167
1982 Trans Am Recaro 305 - (Solgt)
1984 Chevy G20 (Skrotet)

F-Body Club of Norway: http://www.fbcn.no


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Lør 02. Sep 2006 13:10 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Tor 13. Apr 2006 08:33
Innlegg: 1362
Bosted: Tollnes , Skien
vel, vi venter på deg ennå gutt! hehe..
nå har ikke jeg snakka med nomme far på lenge men.. (lever du ennå christian?? hehe)

må jo nesten ta det før det blir så kaldt at jentene kler på seg igjen! hehe

_________________
|And the girls say: Save a horse, Ride The Cowboy|

x - 1980 Dodge Mirada!
x - 2003 Chevrolet Tahoe!
o - 2002 Harley Davidson 883R!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 31. Jan 2007 11:22 
Avlogget
Super Amcar pro
Super Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Lør 27. Jan 2007 20:17
Innlegg: 7264
Bosted: Åsa
har du fundet dig en Caner, eller leter du stadig??

pappa wolf

_________________
1977 Dodge Aspen med 318 SBM og 904 kasse.
Bursdagsgaven fra min kone.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor 01. Feb 2007 19:01 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Tor 13. Apr 2006 08:33
Innlegg: 1362
Bosted: Tollnes , Skien
har funnet, men har jeg råd da?? noope :( :( :( :( :(

hater det å være økonomisk underlegen azza!! hvertfall når bilen jeg vil ha kun (KUN) koster 50K

_________________
|And the girls say: Save a horse, Ride The Cowboy|

x - 1980 Dodge Mirada!
x - 2003 Chevrolet Tahoe!
o - 2002 Harley Davidson 883R!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Lør 03. Feb 2007 01:29 
Avlogget
Amcar pro
Amcar pro

Registrert: Man 19. Jun 2006 23:54
Innlegg: 2633
Bosted: Halden
24 år og ingen amerikaner. Er du en såkalt hangaround ? Jeg tror det , masse pjatt men det skjer ingenting. Og den unskyldningen har ikke råd holder ikke hos oss. Bare å nevne noe slikt er en ren fornærmelse mot de fleste av oss. Det er snakk om prioritering.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Lør 03. Feb 2007 02:29 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Tor 13. Apr 2006 08:33
Innlegg: 1362
Bosted: Tollnes , Skien
vel, prioriteringen er rett.. men min økonomiske sans er skutt rett til helvette.. hehe.. og det har den hvert leeenge.. derfor ikke råd!! :s
så jeg betaler på gammel gjeld nå.. men når den er ferdig, da blir den andre boller.. hehe

_________________
|And the girls say: Save a horse, Ride The Cowboy|

x - 1980 Dodge Mirada!
x - 2003 Chevrolet Tahoe!
o - 2002 Harley Davidson 883R!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Lør 03. Feb 2007 10:54 
Avlogget
Super Amcar pro
Super Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Lør 27. Jan 2007 20:17
Innlegg: 7264
Bosted: Åsa
RESPEKT.

det er prioriteringen mellem gammel gæld og ny bil, der er så vigtig.

hvor mange biler sælges, pga pengemangel.

så respekter Cowboy, for hans vilje til at betale gammel gæld, før han stifter ny.

hvad angår de såkaldte hangarounds. uten dem ville mange tiloversblevne projektbiler, aldrig se dagens lys igen.

vores hobby handler om biler, og om at trække nye krefter ind i miljøet, og det gør vi ikke ved at se ned på hangarounds, mange af dem har en enorm viden om biler, netop fordi de hænger omkring, og lærer.

eks. min nevø i danmark har været hangaround i 15 år, og kører nu hotrod. jeg har haft ham med i klubben i dk, mange tusinde gange, og netop derfor, havde han den viden der skulle til, for at bygge hans egen hotrod, (Og den er betalt af hans avisrute gennem 8 år.)

der er selvfølgelig nogen, som er tregere end andre, men hvad gør det.

selv gode historier, kan så kimen til en ny Chip Foose, eller David Cottington.

Igen respekter alle for deres interesse niveau.
Vi skal alle begynde et sted.

_________________
1977 Dodge Aspen med 318 SBM og 904 kasse.
Bursdagsgaven fra min kone.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Lør 03. Feb 2007 14:20 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Fre 02. Feb 2007 15:26
Innlegg: 80
Bosted: Os i Hordaland
Det var godt sagt pappa wolf. Og uansett så er jo ikke the Cowboy mer enn 24 år heller, så han har jo mange år forran seg til å anskaffe seg en amcar. Det må jo være lov å drømme frem til den dagen kommer?

_________________
66' Chevrolet c10 Suburban 454BB, Bøllå te mor
93' Chevy g30 Starcraft 6.2d Mizz Monzter*SOLGT*
87' Chevy Monte Carlo SS 5.0*SOLGT*
92' Chevrolet Starcraft 6.2 Turbodiesel*SOLGT*
My Chevy burns what your hybrid save!! :heart: Bøllå te mor


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 05. Feb 2007 01:59 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Ons 22. Mar 2006 00:20
Innlegg: 283
Bosted: bergen
helt enig pappa wolf meget godt sagt....men en tin jeg må spørre deg om....har vert en del i dk...hvorfor ser man så lite til amerikabiler der???eller har eg bare vert i dk på feil plass til feil tid???kossen er amcar miljøet og amcar kulturen der nede????dette har eg lurt på lenge se på sverige det er jo nordens paradis for oss somliker amcar og vi har ikke lite biler rundt her vi heller men i danmark har eg nesten aldri sett en amcar og jeg kjørte mye transport akkurat i danmark hehe

_________________
one hot camaro man 70 camaro 65 cadillac fleetwood brougham 89 modell chevrolet g-20


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 05. Feb 2007 12:11 
Avlogget
Super Amcar pro
Super Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Lør 27. Jan 2007 20:17
Innlegg: 7264
Bosted: Åsa
Der finnes mange amcars i dk, men som været er i dk, især med al regnen om sommeren, er der ikke mange som rent faktisk kommer ut å kjøre.
og om vinteren skal man se godt efter, hvis man vil se en caner, på vejen.

men amcar interessen er stor i dk, ikke mindst iblandt unge mennesker.
mange af dem har bare ikke mulighet for at købe en amcar, fordi de er sindsygt dyre.
eks. 57 bel air, i god stand. 237000,-
eks. Buick Skylark 2.8 V6 1980. 35000,-

og er man under 25 år gammel, kan det nesten ikke lade sig gøre at forsikre bilen, da forsikringsselsaberne får panik, hvis man nevner ordet amcar.
men som i norge, findes der forsikringsselskaber der har aftaler med klubberne i danmark, og til en ganske fornuftig pris.

næsten alle amerikanerbiler, kommer kun ut på sommeren, og da kun i helgerne.

der findes dog de, som trodser elementerne, og tager deres biler med til utlandet, og i serdeleshet sverige. her tænker jeg på tref i sverige.
Nordmænd er bedre til at rejse ut, med deres biler, end danskerne.

men hvis dere er intresserede i klublivet, i danmark, så er der her et link.

F.D.A.
FDA (Forenede Danske Amerikanerbilklubber) er en parably organisation der varetager
de danske USA-bilklubbers interasser.

www.fda-biler.dk

_________________
1977 Dodge Aspen med 318 SBM og 904 kasse.
Bursdagsgaven fra min kone.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn 01. Apr 2007 21:16 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 17. Jun 2006 22:52
Innlegg: 100
Bosted: inderøy
Do you have some picture of your car to show us?

_________________
Rolling on the riksveg 755


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 38 innlegg ]  Gå til side 1, 2, 3  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 9 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support