Interessant med litt bench racing! Vanskelig å si hva den maks kan yte uten å faktisk prøve det på godt preppa bane. Det kjennes ut som responsen i motoren er helt der den bør være, converteren min veit jeg er slapp, den staller på 2800 ca og utvekslinga er 3,08, allikevel sliter jeg med feste til langt utpå banen, kikka på to tre drag på video. Man kan se når andre gir går i rundt 75km/t pga bra med røyk. Heldigvis går den spikrakt og er lett å håndtere.
Fronten løfter seg bra, ligger 2-3cm unna bumpstoppene i hvilestilling og av bilder ser det ut som om hjulene er rett ved å løfte seg. Målte litt men husker ikke helt hva det var, rundt 12" vandring kanskje før hjula letta fra garasjegulvet. Tok av stabstag og satte inn myke/kappa rekkeseks fjærer. Noen nye drag radialer, litt breiere og litt høyere så er vi der kanskje.
Uansett morsomt å klokke inn et par 7 sekunders drag. Og gøy at det er mer å hente. Burde kanskje fått litt hjelp av en chassi ekspert til å sette opp ting litt bedre, regne ut center of gravity, og alle dissa andre rare tinga folk driver med

Det ekke nok før man må pakke sakene å dra hjem. Var flere som klaga på utfordrende feste i Brumunddal, ellers et helt fantastisk arr.
Hvor stor forskjell var det på 60 fotene dine på preppa bane vs gate ?