Takk takk, ja blir veldig fornøyd jeg

Det jeg har igjen utvendig nå, er å sette på forskjermene, resten av fronten dvs grill å støtfanger, lykter. Legge på panseret. Bøye litt på den ene hengsla til bagasjeluka å sette på den.. Det er fort gjort på en liten kveld med lyst

Under så har jeg igjen å montere mellomaksel som tar ti min.. Venter også på en gummi slange som skal være mellom bensintanken og påfyllingsrøret. Eksos røra har jeg ca 60 % av, må kjøpe inn litt å konstruere litt der. Kose jobb på bukken en kveld

Kr ruller inn midt i januar igjen så da blir det litt action

Så venter jeg spent på felgene som skal ankomme i løpet av en måneds tid. 20 inch Coys C5 flat black.. Så må bestille dekk så fort jeg får råd å, samt hjulmuttere. DET er jeg spent på
- SÅ en EU kontroll etter en forstillings kontroll. Det kan jeg ikke tru annet enn at går igjennom nesten blankt..
Må nok litt lavere bakken etter kontroll, er redd det blir seende ut som en monster truck ellers...
Så det gjenstår ikke så mye, men har vært sjuk hele jula, i tillegg til noen prøve turer på byen for å ta knekken på bakteriene, med varierende resultater.... Hehe. Men nå er det nytt år å nye muligheter som døm sier, så nå skjer det saker i løpet av noen uker
Å VÅREN NERMER SEG HVER ENESTE DAG!! HOHOI
