Nitro66 skrev:
Frakta vil vel bli det samme som en hel bil, om du bruker roro (roll on-roll off).
Er det lov å spørre om hvilken bil du skal bruke delene på?
Har en 93/94 modell Mitsubishi Sigma Dohc 24v V6 fwd, som eg kunne tenkt meg å bygga til bakhjulstrekk.
Litt av grunnen te at eg falle på C5, kanskje C6 ? er torque tube'n, som holder sammen motor og bakstilling.
Slik min logikk er, så forsterker det bilens oppbygging litt.
grogei skrev:
Går greit å få en slik hjem, ville nok brukt container frakt, delt med annen bil.
Hvor fra usa er det du skal ha den fra og hvor i landet skal du ha den levert ?
Kan sjekke pris for deg, vist du ønsker?
Det blir ikke helt enda. Er i planleggingsfasen føreløpig, og må få ordnet det økonomiske for prosjektet før eg kan gå i gang.
Har ikke noen anelse om hva og hvor fra i usa enda, men blir til vestfold da. Er nå her eg bor føreløpigt
Blir levert til Drammen, normalt sett ?
Sendte mail til
Dino's Corvette Salvage LLC om priser på motor og drivverk.
Fikk dette i svar:
Thanks for the inquiry. Parts prices are as follows:
LS1 engine complete drop out w/ all accessories, wiring and computer $3,000
Front suspension complete rotor to rotor $1200 includes sub frame, steering rack and all suspension parts
Rear suspension complete rotor to rotor $1200 includes subframe, steering rack and all suspension parts
Torque tube assembly $750
Rear differential $450 (automatic car) $650 (stick shift car)
Transmission $850 (automatic) $1200 (stick shift)
Call us toll free at 888 467 VETT or visit our website
www.corvettesalvage.com to place your order!
Due to the high volume of calls we receive daily, you may get our voice mail service.
Please leave a message and someone will return your call. We appreciate your business!
Dino Behler
Owne
Slik som jeg ser det, så er det vel nok bedre å importere en hel bil. Noen som vet om det kan lønne seg, ta det eg trenge,
og selge resten en amcar butikk eller noe som evt er interessert ?