Workshop blir fortsatt mandag 18 juni!
Da fikk vi endelig start på bilen, men jeg synes den går ujevnt, og er usikker på om den går på alle silyndre. Plugger er nye, og kabler ser nye ut fra før. Fordeler virker bra etc, men den reagerer ikke slik jeg skulle ønske på gassen, så jeg er usikker på om jeg kan kjøre den på kontroll på onsdag. Derfor: Jeg ønsker fortsatt hjelp på mandag ettermiddag.
Jeg mistenker trang bensintilførsel. Feks tett bensinfiler, eller rusk i tanken/systemet. Kanskje drivstoffet er gammel og trenger en langtur med ny påfylling. Takker for tips.
MEN: Hjelp: Jeg oppdaget et problem. Parkeringsbremsen på de ene bakhjulet er koblet ifra, og den er ustram på den andre siden. Jeg får vel ikke koblet denne på igjen uten å åpne trommelen i hjulet og evt kjøpt en nye brekk-wire.
Har jeg noen mulighet da til å få skilt på bilen på onsdag? Eller må dette repareres? Kan noen komme med tips på om noe verksted kunne hjelpe til med dette snarest mulig? Evt hvordan gjøre dette hjemme? Takker for tips! Jeg trenger altså wire til parkeringsbrems bak...
PS: En dårlig video fra start. Beklager dårlig bilde. Nytt kamera!
http://www.youtube.com/watch?v=JHuZkNjkhZo