Skjer litt forskjellig her også.
Det he vore full gass siste vekene me bilane mine og andre sine.
Helde også på å innrede garasja, so har mykje på gang.
Måtte sette opp fordelaren til en kompis so var uheldig etter ei "overhaling". Litt spesiell patent, en Chrysler Electronic fordelar som er banka ned i en Caddy 500cid.
Han har også montert en Mighty Demon forgasser, som vi plagest med.
Den går fint på tomgang og har fin gassrespons. Men på veien so er det berre hosting.
Har justert butterflyene og tomgangsblandingen så det skal være greit.
Har også sjekket fueltilførselen og den ser grei ut, kammerene har også fint nivå.
Regner kanskje med at det er kome noke drit inn i gassaren som tetta dysene. So skal prøve å åpne den opp.
Vist noken har tips so blir dei mottatt med takk.
Bjynde å sjå fram til sommaren no, blir mykje kjøring fram og tilbake mellom garasjene til alle + mine egne prosjekt.
Har Gjort litt med Corvetta til broderen.
Røska vekk 20kg med AC og EGR drit, som berre var i veien og laga kvalme.
Plukka ned

Etterpå

Monterte Performer EPS innsug og en Edelbrock 1405 + litt småtteri rundt om.
Motoren var helt orginal tidligare, rauk svart og brukte nåke sinnsjukt med GoGoJuice....
Virka so vi fikk en del meir moment over heile registeret, samt at forbruket gikk ned et par liter på mila + at gassresponsen vart helt rå.
Synes også at motorrommet ser en del ryddigare ut no.
Holder på med Camaroen også litt dagane.
Har bla. plukka ned bakfjørene, skal skifte dei fremste foringane i fjørene. Men det var so klart et par klips til festa som var rusta og knakk. Litt rart, er ikkje so månge år sida eg hadde dei ned sist.
So venta i spenning på dela ifrå Ricks Camaros.
I mellomtida har eg i dag holdt på med forgassarbytte og ventiljustering. Fikk også bytta pluggane etter litt leiting etter verktøy som passa.
Fikk so vidt begynt å lage til en fuel line til gassaren, men eg mangla et par fittings for å få det slik eg vil ha det.
Men har no fått prøvt litt iallfall.
Fjørene ligger klar for nye foringer.

Motorrommet, slete etter fleire år med hardt bruk. Skal få seg en shine.

Mangla litt fittings for å få fuel linen til på en beire måte.

Chevella står attmedog venta på nye sete og startmotor.

Seta til Chevella er på vei frå Summit, tok båtfrakt med JetCarrier. Teke si tid, venta 5 veke på dei no.
Der kjeme en nye MSD fordelar attmed seta som skal i Camaroen.