doey skrev:
Insubordination skrev:
Haha gjett om ikke det verkstedet som NETTOPP hadde godkjent min bil før jeg kjøpte den burde fått seg en telefon. Null feil stod det på den lappen. Zero. Det var ikke en bil i god stand, men jeg visste ingenting om kjøretøy. Eksosen var delvis hengt opp med ledninger blant annet. Haha - kjøpt og betalt EU-kontroll.
en eu kontroll sier ikke så mye om tilstanden til bilen, det meste er miljøkrav og relatert til trafikksikkerhet og kan ikke forveksles med en takst elr lignende.... hilsen en som tar eukontroller daglig

Samme f... for meg egentlig

. Bilen står nå her enda og er i betraktelig bedre stand enn da jeg kjøpte den. Men la meg bare nevne at det med eksosen bare var ett av mange eksempler. At bilen gikk igjennom med NULL feil høres jævlig suspekt ut. Det må da gå under trafikksikkerhet at eksospotta ikke henger fast, og kan fly av når som helst eksempelvis. Jeg har da fått underkjent den før med betraktelig mer bagatellmessige feil enn det.
Og ja det er nå fokus på akkurat dette;
http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/sorlandet/1.7811557Jeg lærte nå i det minste leksa mi