Bead-lock skrev:
Nå...
Her har vi kjørt med Sveisa sperrer og riktige Dragrace spoler på gata i flere 10 år...
Så lenge du kjører med hue, så er det overhode ikke noe problem...
Kjøre smart, parkere smart, så slipper du de mest utfordrende full sving på asfalt opplevelsene...
Men ja... du får også handlet ferdige klomper brukt til 9 tommere om du har litt is imagen å glor rundt på salu sidene i norge og sverige...
Hvor mange splines har du på drivakslene dine??
Ender du opp med å kjøper ALT nytt inni akselen, er det bare tull og ikke oppgradere til 31-35 splines med nye drivaksler når du først er igang, koster noen få 1000lapper til, men du får en skuddsikker aksel...
gå for 35... å skyte spurv med kanon er best...
Neste på Lista kan være å bare handle en ny komplett aksel fra Speed Pro i sverige...

28000 sek sist gang vi handlet derfra til en 66 nova, komplett med trommelbrems...
Vel. for det første så har jeg kjørt bil som der må planlegges vær eneste sving og parkering på grunn av elendig svingradius, så det er vel egentlig det eneste som "skremmer" meg fra og fyre opp migen...men i samme åndedrag så syns jeg det er litt tøfft
Men ærlig talt. så syntes jeg det var mere plagsom enne det var morro i lengden.
Men fornuften sier meg at jeg skal handle deler for og få til dette.
Så jeg skal la denne våære som den er nå i 1 omg, og gå i tenkeboksen. Det er mulig jeg skifter hele greia, kanskje finne ei brukt 12 bolt.
Det er 28 spline på denne.

-= 66 chevrolet Nova =-
-= 96 Chrysler grand voyager=-
viewtopic.php?f=3&t=1809&start=1275