rokkern skrev:
oldchevy skrev:
jeg søkte i sommer og har enda ikke fått papira mine
Kan jeg spørre hvorfor ?
Biltilsynet som andre statlige organer er underlagt forvaltningsloven. Den gir en behandlingstid på tre uker. Dersom behandlingen tar lengre tid enn dette skal det sendes en skriftlig beskjed om hvorfor det tar lengre tid enn tre uker å behandle søknaden din, det kan være særlige ting i søknaden som gjør den vanskelig å behandle, mye å gjøre hos saksbehandler som gjør at de har havnet på etterskudd mm.
Dette ville jeg fulgt opp, spør å få prate med saksbehandler, og hvis ikke det går - lederen til vedkommende og be om en forklaring på hvorfor det tar så lang tid. Bør sette fart på sakene, for noen har nok utsatt arbeidet sitt litt og drukket litt for mye kaffe istedet

jeg vet egentli ikke hvorfor... tro det har litt med motor størrelse for har spurt litt etter angående mer enn ca 200 HK i motoren. hadde vert kjekt å fått den godkjent med mer en det

men det skal sies att jeg har vert inne hos biltilsynet og vist bilen å snakket med dem rundt planene for bilen og har fått muntlig klarsignal for å gjøre boxing, mustang II og 4-link og V8 bygg men venter enda på papirene der det står svart på hvit. sist jeg snakka med saksbehandler så var saken sendt til SFOOR eller hva det heter og han hadde glemt den litt ut så da skulle han purre på dem igjen..
skal snart snakke med han igjen om å komme ut og fjerne plomber i ramme og hytte så jeg kan sette inn siste del av bokseplater
