Dominator skrev:

Felgene er type Rondell58, 17"x8,5". Dekkene er Fulda 255/50-17 bak og Continental 225/55-17 foran. Mønsterdybden er rundt 4 mm på alle dekkene, så de holder vel en sesong eller kanskje to til. Jeg ser at forhjulene har subbet litt på stabstaget foran, antakeligvis på fullt rattutslag. Kan vel muligens løses vha. spacere.
Felgene er som de fleste brukte alufelger, noen skrammer og sår om du bøyer deg ned og ser, men på 5m avstand er de blanke og fine.
Jeg googlet felgene og fant en pris på ca. 3000,- pr stk inkl mva uten at jeg har gjort noen større research på prisnivået.
Du får felger og dekk til vinterpris 5000,-

Hei, jeg får vurdere det, men jeg er nå engang en som helst vil at ting skal være originalt jeg da

I går og i dag har jeg tatt ut en starter som hang litt, dvs. den gikk til bilen startet og innslaget fikk vel fart nok på seg da til at det slo ut, men om jeg vred på nøkkelen og tilbake igjen, gikk starteren lenge, gjerne til det var tomt for strøm på et ikke altfor godt batteri. Så da har jeg smurt den opp i dag med olje, så får vi se etterpå.