AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Tor 25. Jun 2026 08:38

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 29 innlegg ]  Gå til side 1, 2  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: dusørutloves
InnleggSkrevet: Søn 01. Apr 2007 13:29 
Avlogget
Get going
Get going

jeg gir 500 kroner helt gratis til den som kan gi meg ett tips som fører til att jeg får tak i en gearkasse(th 350)i ok stand,gerkassen må virke i alle gear ellers stiller eg ingen krav,husk 500 kroner til den som gir meg tips som fører til att eg kjøper gearkasse....ps DET ER VÅR DET HASTER......

Topp
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn 01. Apr 2007 21:18 
Avlogget
Super Amcar pro
Super Amcar pro
Brukerens avatar

kan denne brukes??

http://www.amcar.no/marked/Annonse.aspx?bid=3091

Topp
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn 01. Apr 2007 22:01 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

han har sett på den!

Topp
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 02. Apr 2007 12:17 
Avlogget
Get going
Get going

ja den har eg tilog me vert i trondhjem og holdt i armene mine men blir litt skeptisk når det har lagt så lenge i ro uten olje på....tenker på pakninger og simmerringer som tørker ut,har gjort den tabben før og kjøpt en nyoverhalt en full i lekasjer og vi måtte overhale igjen......så eg kjøper ikke hvasomhelst.....hadde den gearkassen kostet 1500 hadde eg kjøpt den men syns det er litt mye og søle bort 4500 på en ting man ikke har garranti for virker som den skal.....hmmm dette med automatkasser er vanskelig ass

Topp
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 02. Apr 2007 15:38 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Hvorfor ikke kjøpe ei som er overhalt hos stolen eller andre som skaffer det..Ligger vel på 5-6 lapper det

Topp
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 04. Apr 2007 14:20 
Avlogget
Get going
Get going

hehe jo det kommer en gang helt nyoverhalt,men er midt i huskjøp og flyttningsplaner så økonomien er ikkeden beste akkurat for øyeblikket,stolen har etter det de sa til meg,sluttet med gearkasser,de kan seff skaffe men da ville den komme på litt i underkant av ti lapper,MEN JIPPYKAYE det ordner seg altid for snillegutter,satt og snakket med phønix us i tønsberg på tellefon og får til svar neeeeeei gearkasse har vi ikke.....nei vent DET KOMMER NOE KJØRENDE HER og der kom det jaggu inn en malibu med 350 gear og kasse,så de ska prøvekjøre for meg over påske så det ser ut til att ting ordner seg att eg får kjøre camaro i år oxo hehe

Topp
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 04. Apr 2007 22:33 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro

Ville vært skeptisk til phønix.. Men, lykke til :)

Chevrolet USA#1

Topp
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 04. Apr 2007 23:12 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Raggarn skrev:
Ville vært skeptisk til phønix.. Men, lykke til :)

:?: :?: :?: :?: :?: :?:

Har bare positive erfaringer derfra jeg :!:

1956 - Mercury Pro.
1964 - Galaxie Conv.
1965 - Mustang Ht. x 2 Pro.
1966 - Mustang Ht. x 2 Pro.
1967 - Mustang Fb. Pro.
1968 - Ranchero Pro.

Topp
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 04. Apr 2007 23:17 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Jeg har en liten rar mening om at all kritikk, positiv eller negativ, skal/må/bør grunngis slik at misforståelser kan unngås..... :roll:

Det er nok umulig for en bedrift/forretning å ha 100% klaff med alle handler, men har de gjort noe galt bør også hele historien kommer fram, og da helst fra begge sider, ellers blir det fort en egen domsal hjemme i folks egen stue.

Som en prest en gang sa i et bryllup jeg var i: I en krangel er man som regel to parter..... :wink:

Topp
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor 05. Apr 2007 01:38 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Jeg har aldrig hatt noen problemer med Phoenix US Cars. Har det vert noe som var galt så har de ordnet opp med en gang.

Topp
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor 05. Apr 2007 06:54 
Avlogget
Get going
Get going

hmmmm no har ikke eg heller egentlig helt de store forventningene til en gammel gearkasse fra en gammel malibu som eg betaler gjerne ett par tusen for,håper egentlig bare på og få kjøre litt i sommer eg uten att eg må ta opp banklån hehe men har handlet veldig masse deler hos phønix til alle mine amerikanske bilprosjekter oppigjennom jeg har vert nede hos dem og kjøpt bil har bare positive ting og si om dem...det dem ikke klarer og skaffe til amerikansk bil er ikke og oppdrive sier eg...dem bruker kansje litt tid på og levere deler til norge som dem har bestilt fra usa det er mulig....MEN og det er ett veldig stort men dem har jo folk borte i usa som leiter opp akkuret den delen du trenger til din bil uansett hvor spessielt det er så prøver dem og hjelpe deg....og den servisen vet eg om mangn us-deleforhandlere i norge som IKKE har....... :roll:

Topp
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor 05. Apr 2007 12:16 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro

Innlegg slettet..

Chevrolet USA#1

Sist endret av 57belair den Tor 05. Apr 2007 21:21, endret 2 ganger.

Topp
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Tor 05. Apr 2007 21:02 
Avlogget
Get going
Get going

ja eg vet ikke mulig noen har dårlig erfaring med phønix det har hvertfall ikke jeg,men kan jo fortelle att jeg utifra min erfaring med bil etter og ha vært borti litt avhvert så er det aldri lett og gjøre appsolutt alle til lags,har hatt eppisoder der jeg har vert borti de verste kverulanter man kan tenke seg,mangen ganger får man lyst til og spenne dem ut av butikken og dele ut ørefiker,men då får mann hvertfall dårlig ord på seg,og en annen ting hvis man er misfornøyd med phønix syns jeg vedkommene kan ringe dem og fortelle det til dem sjøl. :) for faktum er att eg kjenner phønix som ett av de mest seriøse firmaene som driver med us-bil her i landet og er ikke få hundre tusen eg har lagt fra meg i den butikken......så dt va litt feil mann og advare mot phønix

Topp
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor 05. Apr 2007 21:17 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro

Vel, det var vennelig ment.. fint at du har bare positve erfaringer med de.. De har jo holdt på endel år, så de har sikkert blitt bedre med årene.

Chevrolet USA#1

Topp
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor 05. Apr 2007 21:22 
Avlogget
Get going
Get going

jada sikkert vennelig ment og alt det der hehe no hard feelings....de har ikke bare sikkert blitt mye bedre de har blitt veldig mye bedre...de har utvidet både butikken og delelageret og fått ett stort høggeri med bare amcar på...ja vi ska være glade for at vi har firma som den...og igjen så sier eg det er ikke altid like lett og gjøre alle til lags de har en utrolig kundekrets og er du på besøk der nede så ringer tellefonen i ett det er ett vann vittig trøkk der nede avog til hehe

Topp
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 29 innlegg ]  Gå til side 1, 2  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 11 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet