AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Lør 27. Jun 2026 08:52

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 42 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3  Neste
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: Lør 17. Apr 2010 16:33 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 17. Jan 2009 13:17
Innlegg: 237
Bosted: Lofthus. Ullensvang Herad
Har no begynnt å pirka litt på bilen.


Vedlegg:
Filkommentar: Bilen i sin nye heim.
26573_417379671367_524666367_5725534_2432019_n.jpg
26573_417379671367_524666367_5725534_2432019_n.jpg [ 84.07 KiB | Vist 4188 ganger ]
Filkommentar: Mykje rust?
26573_417379676367_524666367_5725535_3320496_n.jpg
26573_417379676367_524666367_5725535_3320496_n.jpg [ 63.98 KiB | Vist 4188 ganger ]
Filkommentar: Har begynnt å slipa vekk sparkel og banka ut gamle bulkar.
26573_417379691367_524666367_5725537_128867_n.jpg
26573_417379691367_524666367_5725537_128867_n.jpg [ 76.36 KiB | Vist 4188 ganger ]

_________________
1954 Chevy 3100
1982 Chevy Camaro Z28 Indianapolis 500 pace car
1987 Harley Davidson FXSTC

Kvifor gjera so alle andre? Eg gjere ting på min måte.
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Lør 17. Apr 2010 16:34 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Søn 02. Aug 2009 16:28
Innlegg: 389
Bosted: voss
dette kan no bli tøft =)
stå på


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Man 19. Apr 2010 00:03 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 17. Jan 2009 13:17
Innlegg: 237
Bosted: Lofthus. Ullensvang Herad
Har fått gjort litt i dag og. Ikkje så mykje spennade endog, men dog på riktig veg. Konsentrere meg mest om karroseri arbeid på hytto no i fyste omgang. Har funne eindel gamle skadar som må rettast opp i


Vedlegg:
Filkommentar: Fjerning av gamal lakk
26293_417776606367_524666367_5737023_7401405_n.jpg
26293_417776606367_524666367_5737023_7401405_n.jpg [ 60.36 KiB | Vist 4148 ganger ]
Filkommentar: Fått grov retta nokon gamle skadar
26293_417776621367_524666367_5737025_6902765_n.jpg
26293_417776621367_524666367_5737025_6902765_n.jpg [ 67.68 KiB | Vist 4148 ganger ]

_________________
1954 Chevy 3100
1982 Chevy Camaro Z28 Indianapolis 500 pace car
1987 Harley Davidson FXSTC

Kvifor gjera so alle andre? Eg gjere ting på min måte.
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Lør 24. Apr 2010 00:13 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 17. Jan 2009 13:17
Innlegg: 237
Bosted: Lofthus. Ullensvang Herad
Mykje kjeks i golve på hytto. Trur nok eg kan ta hytto av slik at ein får gjort reperasjonane skikkelegt med eingong. Mest rust framføre sete ramma.


Vedlegg:
24382_419351016367_524666367_5772689_7165193_n.jpg
24382_419351016367_524666367_5772689_7165193_n.jpg [ 89.56 KiB | Vist 4123 ganger ]

_________________
1954 Chevy 3100
1982 Chevy Camaro Z28 Indianapolis 500 pace car
1987 Harley Davidson FXSTC

Kvifor gjera so alle andre? Eg gjere ting på min måte.
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Søn 25. Apr 2010 06:41 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Tor 26. Nov 2009 15:07
Innlegg: 627
Bosted: karmøy
dette blir tøfft


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Man 26. Apr 2010 20:01 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Tor 01. Jun 2006 20:28
Innlegg: 24
Bosted: Kongsvinger
walker76 skrev:
Hiver meg på med ein prosjekt tråd her eg og.
Har fått tak i ein pick up frå 1954 som er delvis nedplukka. Planen til han som har den var å restaurera den som orginal.
Skal henta bilen i påske tider. Den er importert frå statane, men ikkje registrert endog. Korleis vil BT forholda seg til eventuell ombygging før registrering?
Planar foreløbig er å bygga ny forstilling, montera V8 og automat, anna bakaksling osv osv..
Bilder kjeme.



Hei, har en del deler til sånn pick up til salgs om det er noe du trenger, nytt å brukt, nesten en hel bil i deler.... Ring om det er noe :D Mvh Tom rune 90523877


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Man 26. Apr 2010 21:10 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 17. Jan 2009 13:17
Innlegg: 237
Bosted: Lofthus. Ullensvang Herad
Tom Rune skrev:
walker76 skrev:
Hiver meg på med ein prosjekt tråd her eg og.
Har fått tak i ein pick up frå 1954 som er delvis nedplukka. Planen til han som har den var å restaurera den som orginal.
Skal henta bilen i påske tider. Den er importert frå statane, men ikkje registrert endog. Korleis vil BT forholda seg til eventuell ombygging før registrering?
Planar foreløbig er å bygga ny forstilling, montera V8 og automat, anna bakaksling osv osv..
Bilder kjeme.



Hei, har en del deler til sånn pick up til salgs om det er noe du trenger, nytt å brukt, nesten en hel bil i deler.... Ring om det er noe :D Mvh Tom rune 90523877


Intressant eg slår på tråden te deg i nærmaste framtid :)

_________________
1954 Chevy 3100
1982 Chevy Camaro Z28 Indianapolis 500 pace car
1987 Harley Davidson FXSTC

Kvifor gjera so alle andre? Eg gjere ting på min måte.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Man 17. Mai 2010 12:23 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 17. Jan 2009 13:17
Innlegg: 237
Bosted: Lofthus. Ullensvang Herad
her har da vore retta før #-o


Vedlegg:
DSC00124.JPG
DSC00124.JPG [ 87 KiB | Vist 4023 ganger ]

_________________
1954 Chevy 3100
1982 Chevy Camaro Z28 Indianapolis 500 pace car
1987 Harley Davidson FXSTC

Kvifor gjera so alle andre? Eg gjere ting på min måte.
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Søn 23. Mai 2010 18:09 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 17. Jan 2009 13:17
Innlegg: 237
Bosted: Lofthus. Ullensvang Herad
Har fått gjort litt meir. Begynnte med å ta ned rattstamme/snekka i og med at eg skal ha av hytto so må jo denna vekk. Gjekk øve forstillinga og sjekka litt og fannt ut at allt stort sett må nytt der. Blir nok satt på ei MII forstilling rekne eg med, men hadde eitt håp om å førstegangs godkjenna bilen med orginal motor og forstilling, men da ser ut fø at eg må ein tur på BT å høyra om mulighetane eg har på å bygga om før førstegangs godkjenninga. Nokon so veit korleis BT forholde seg te slikt?


Vedlegg:
DSC001431.jpg
DSC001431.jpg [ 131.67 KiB | Vist 3988 ganger ]
DSC001471.jpg
DSC001471.jpg [ 105.92 KiB | Vist 3988 ganger ]

_________________
1954 Chevy 3100
1982 Chevy Camaro Z28 Indianapolis 500 pace car
1987 Harley Davidson FXSTC

Kvifor gjera so alle andre? Eg gjere ting på min måte.
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Søn 04. Jul 2010 00:31 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 17. Jan 2009 13:17
Innlegg: 237
Bosted: Lofthus. Ullensvang Herad
Fannt ut at Høgre ramme vange har fått hard medfart og må nok rettast. Noko so eg ikkje har utstyr te. Pokker og..
Endte opp med at eg tok meg ei Corona. (Les:trøste øl).


Vedlegg:
Rammevange.jpg
Rammevange.jpg [ 104.58 KiB | Vist 3948 ganger ]
Corona.jpg
Corona.jpg [ 79.22 KiB | Vist 3948 ganger ]

_________________
1954 Chevy 3100
1982 Chevy Camaro Z28 Indianapolis 500 pace car
1987 Harley Davidson FXSTC

Kvifor gjera so alle andre? Eg gjere ting på min måte.
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Søn 04. Jul 2010 00:33 
Avlogget
Super Amcar pro
Super Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Lør 27. Jan 2007 20:17
Innlegg: 7264
Bosted: Åsa
uhmm, corona!!!

sitter selv med en kald carlsberg

_________________
1977 Dodge Aspen med 318 SBM og 904 kasse.
Bursdagsgaven fra min kone.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Søn 04. Jul 2010 00:54 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Tir 30. Des 2008 05:37
Innlegg: 984
Bosted: Østre Toten - Lena
sitt med en Budweiser je :lol:
tøft prosjekt forresten 8)

_________________
1968 Chevrolet Caprice 4 Dørs HT 455 Buick BB/400.
1966 Chevrolet Bel Air 4 Dørs stolpe 350/350.
1975 Chevrolet Impala 4 Dørs stolpe 305/350.
1975 Chevrolet Impala 4 Dørs HT Delebil!
1957 Ford Fairlane 500 2 Dørs HT 312Y block/Fordomatic.


Bilde


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Søn 04. Jul 2010 01:30 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Tir 08. Apr 2008 21:16
Innlegg: 149
Bosted: Buskerud, Hønefoss regionen
Rettinga gjør du med en saksejekk ;)

_________________
Vi leker ikke bil !

- Pontiac Firebird Forumla '79 brombrom
viewtopic.php?f=3&t=12021
- Volvo 940 (L)T '95 (solgt)
- BMW 525 TDS '00 (solgt)
- Chevy Tahoe '04 *bruksbil*

Bilde


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Fre 08. Okt 2010 12:38 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 17. Jan 2009 13:17
Innlegg: 237
Bosted: Lofthus. Ullensvang Herad
Går seint framover med denna bilen. Har fått tak i sveise deler til hytta som skal hentast i nærmaste framtid. Har endog ikkje gjort noko med den skeive ramma. Har pappa permisjon i 10 veker so noko må eg vel klara på den tida. Skal prøva å få av hytta og plan slik at eg får sett skikkeleg på ramma om det er fleire skavanker her.

_________________
1954 Chevy 3100
1982 Chevy Camaro Z28 Indianapolis 500 pace car
1987 Harley Davidson FXSTC

Kvifor gjera so alle andre? Eg gjere ting på min måte.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Man 06. Des 2010 16:29 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 17. Jan 2009 13:17
Innlegg: 237
Bosted: Lofthus. Ullensvang Herad
Fekk litt tid te å gjera litt i garasjen i går kveld.
Begynnte å retta litt på front plato som står bak støtfangeren.
Som bildene viser så er det ingen fancy verktøy eller stor erfaring bak rettinga. Eg får berre føla meg litt fram her. Blir grovt retta no i fyste omgang og tilpassa når eg ein gong kjeme te sammen setting av front. Noko som ikkje kjeme te å skje med da fysta.


Vedlegg:
DSC00215.jpg
DSC00215.jpg [ 76.07 KiB | Vist 3777 ganger ]
DSC00216.jpg
DSC00216.jpg [ 82.73 KiB | Vist 3777 ganger ]
DSC00217.jpg
DSC00217.jpg [ 90.81 KiB | Vist 3777 ganger ]

_________________
1954 Chevy 3100
1982 Chevy Camaro Z28 Indianapolis 500 pace car
1987 Harley Davidson FXSTC

Kvifor gjera so alle andre? Eg gjere ting på min måte.
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 42 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 27 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support