Da har man vert ute og koset seg med bilen i mange timer i dag

Været var på min side også! (til en forandring)
Bilen gikk bra hele tiden,og det var godt med nye bremser! Reddet meg en gang allerede.
Hold på å ta med meg en Micra med en eldre herre (les:fossil) som ikke overholdt vikeplikten sin.
Ellers så har man spottet 3 corvetter av forskjellige årstall,en rød 60-talls Impala med trakt opp av panseret,
et par camaroer jeg trur er fra sent '60,en Lincoln Mark3... Så også den røde "Lil' red express" som går i Mysen.
Finfin bil med grom lyd

Sikker på at minst et par av bilene jeg møtte i dag har sine eiere registrert her på forumet.
Selvfølgelig er ikke jeg kjapp nok med kameraet,så har ingen bilder fra dagens tur til Mysen,
men det ble et par fine bilder av min egen før jeg reiste da jeg fant en fin plass å knipse et par bilder i sola. (bildene kommer snart)
Men,en ting jeg la merke til,var når jeg bare tuslet stille og rolig i gatene i Mysen var motortemp helt grei,
men når jeg kjørte hjemover igjen,hadde den tendens til å stige en del ved lengre motbakker hvor jeg måtte gi litt ekstra pedal...
Kan det da hende at det vil lønne seg for meg å handle inn en ny radiator?
Har også tenkt på egen oljekjøler til gearkassa. Så vidt jeg vet blir den kjølt i en egen del av den orginale radiatoren? Har ikke sett så nøye på dette egentlig.
Er det mye jobb å sette inn en egen oljekjøler til kassa? Det er jo god plass der...
Nå har jeg så og si bestemt meg for å reise til Halden på Onsdag (med værforbehold),
så da kommer jeg vel til å møte flere herfra tenker jeg

Edit:
Kan jo legge til at Onkel Blå stoppet meg når jeg skulle til Mysen

Dro på litt ekstra når jeg kom ut på E18,og ikke lenge etterpå var det blålys bak meg.
Jeg slapp unna med en liten advarsel,for de rakk ikke å måle hastigheta mi i 70-sona.
Jeg var nok oppi 80-85 før jeg lettet på pedalen,ned i rett hastighet resten av 70-sona.
Takk til Onkel Blå for at de lot meg kjøre videre med kreditten i behold