Tror jeg har mere tvil med norske motorbyggere, leste en annen plass på dette forumet etter var det et annet forum, de hadde satt sammen to like strokermotorer, begge raste før motorene var innkjørt. Har selv kjøpt flere motorer i Usa og disse har levert det de har lovet, har tidskort som beviser det

Regne hestekrefter med tidskort er jo enkel fysikk. Tror det gjelder å holde seg til velrenomerte firmaer som holder det de lover, går flere steet legal biler med crate motorer i fra Usa som gjør det bra, og mange av disse firmaene gir full garanti, og dessuten er de mye billigere enn de norske firmaene. Hørte engang med et Norsk motorbygger firma om å stroke og overhale en Corvette motor for meg, de kom opp med en sum som ikke hørte hjemme noen plasser, kjøpte en komplett turn key stroker i Usa til langt under halve prisen.
Klart det finnes råtne egg her også, som over alt ellers, men du bør tenke på at de som har benk her hjemme også bygger motorer som de gjerne vil selge, og jeg tar ikke alt det de sier om "USA motorer" og HK i benken deres for god fisk.

Har for tiden selv en GM performance 502 Ram jet i min bil som er kjøpt i USA, denne har jeg sett blitt kjørt i benk av flere uavhengige firmaer i forskjellige tester, den har alltid levert det den skal og har enda til gode å finne en test hvor motoren leverer mindre effekt enn oppgitt, det er vel best å få tunet inn motoren på rullende landeveg og finne de siste HK mens den står i bilen, tross alt er det jo effekten som kommer ut på hjulene som betyr noe, tuner du motoren i benk, er det mange variabler som du ikke får med deg som om motoren sto i bilen.