AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Ons 24. Jun 2026 17:35

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 173 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re:
InnleggSkrevet: Man 15. Feb 2010 23:33 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Søn 08. Nov 2009 22:57
Innlegg: 537
chevellen skrev:
Huh... Mye herlige bilder her ja.. :)

Noen hundre meter fra meg ligger det sørgelige rester etter en 48 Buick Eight. 4d. Ellers er det ikke så mye igjen her oppe. Var mere før.
I Alta er det litt (har bilder). Skal legge de inn snart.

:D


48 Buick Roadmaster 4d. Gammel Begensbil. Min :roll: Reddet fra ett skogholt for 30 år siden. Var svært dårlig allerede da. Ta noen bilder av den da vel :idea:

John


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Skogsvrak
InnleggSkrevet: Lør 27. Mar 2010 21:28 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Tir 13. Jan 2009 23:37
Innlegg: 230
Bosted: Fredrikstad
Jeg var ute i dag og tenkte jeg skulle dra opp til ett gammelt stenbrudd hvor det står en gammel bil. Den har stått i mange mange år.
Er det noen som ser hva slags bil dette er a :?:



/Finduz


Vedlegg:
DSCF0018.JPG
DSCF0018.JPG [ 129.43 KiB | Vist 5825 ganger ]
DSCF0017.JPG
DSCF0017.JPG [ 124.44 KiB | Vist 5825 ganger ]
DSCF0019.JPG
DSCF0019.JPG [ 138.58 KiB | Vist 5825 ganger ]
DSCF0020.JPG
DSCF0020.JPG [ 134.03 KiB | Vist 5825 ganger ]
DSCF0021.JPG
DSCF0021.JPG [ 149 KiB | Vist 5825 ganger ]

_________________
/Finduz

1950 Ford shoebox
1953 Mercury Monterey
1968 Ford F-100 shortbed
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Skogsvrak
InnleggSkrevet: Lør 27. Mar 2010 22:22 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Tir 02. Okt 2007 23:03
Innlegg: 253
Bosted: Batnfjordsøra
Syns det ligna på en bull mercedes som svenskan seie. Noen å femti modell kanskje.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Skogsvrak
InnleggSkrevet: Lør 27. Mar 2010 22:27 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Tir 13. Jan 2009 23:37
Innlegg: 230
Bosted: Fredrikstad
Det var visst en som hadde kjørt den opp dit en gang i tiden og parkert den for godt =D>
Skal være en tysker ja.
Kunne vært bygd rod av en sånn også :mrgreen:


/Finduz

_________________
/Finduz

1950 Ford shoebox
1953 Mercury Monterey
1968 Ford F-100 shortbed


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Skogsvrak
InnleggSkrevet: Lør 27. Mar 2010 22:36 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Tir 30. Des 2008 05:37
Innlegg: 984
Bosted: Østre Toten - Lena
53' Mercedes :wink:

_________________
1968 Chevrolet Caprice 4 Dørs HT 455 Buick BB/400.
1966 Chevrolet Bel Air 4 Dørs stolpe 350/350.
1975 Chevrolet Impala 4 Dørs stolpe 305/350.
1975 Chevrolet Impala 4 Dørs HT Delebil!
1957 Ford Fairlane 500 2 Dørs HT 312Y block/Fordomatic.


Bilde


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Skogsvrak
InnleggSkrevet: Lør 27. Mar 2010 22:40 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Tir 02. Okt 2007 23:03
Innlegg: 253
Bosted: Batnfjordsøra
Skjekk denne http://www.nailheads.nu/forum/viewtopic.php?t=431 hvordan du skal bygge rod av en slik Mercedes. Har fulgt denne tråden og han gjør en vanvittig jobb på denne bilen.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Skogsvrak
InnleggSkrevet: Søn 28. Mar 2010 21:29 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Man 31. Mar 2008 20:35
Innlegg: 120
Bosted: Vanvikan
Dette bildet er tatt ved Fosen mekaniske verkste på kvithyll i Rissa.

Kjenner ikke til bilene eller eier, men den Caddy`n har stått der i noen år....
Det er en cabriolet med hvitt skinninteriør. Kalesjen har store hull så da kan dere selv tenke dere tilstanden på interiør og gulv :roll:

Bilde

Tørr ikke spore opp eieren for å sjekke om den skal selges heller, for da står den sikkert i verkste mitt om kort tid å all min tid går med til nok ett bilprosjekt :lol:

_________________
72 Chevrolet Camaro - Prosjekt- viewtopic.php?f=3&t=4873
98 Chevrolet Tahoe 6.5td


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Skogsvrak
InnleggSkrevet: Man 29. Mar 2010 22:04 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Tir 10. Feb 2009 17:35
Innlegg: 420
Hehe. D e mang som spurt om å få kjøpt tidligar, men vil ikke sæll. Va bra bila før, men vindu osv på caddyn vart vel knust før vinteren. Sist æ så deinn va døra åpen.
Dodgen har vest fått sæ ein europeisk eiller japansk diesel om æ itj tar heilt feil....
E vel ein Ugland eiller nå som eie dæm....

_________________
36 Chrysler Airflow C9
48 Chevy Coupe
60 Chevy 10 Apache
60 Oldsmobile NinetyEight Celebrity Sedan
63 NSU Prinz IV
69 Chevy Caprice
74 Chevy C10 Custom DeLuxe
84 Buick LeSabre Limited
03 Chrysler PT Cruiser StreetCruiser
08 Jeep Patriot


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Skogsvrak
InnleggSkrevet: Man 29. Mar 2010 22:59 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Man 31. Mar 2008 20:35
Innlegg: 120
Bosted: Vanvikan
Tro ikke den caddy`n tåler en vinter til iallefall....Var å så på den sist lørdag.
Men potensiale er det jo :mrgreen:

Ser for meg eieren står å skryter av att bilen skal pusses opp å IKKE selges #-o Hørt den før!

_________________
72 Chevrolet Camaro - Prosjekt- viewtopic.php?f=3&t=4873
98 Chevrolet Tahoe 6.5td


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Skogsvrak
InnleggSkrevet: Tir 30. Mar 2010 11:15 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Tor 02. Feb 2006 19:12
Innlegg: 1303
Bosted: Brumunddal
hmm...den caddyn sku jeg hatt som dele bil til min...

_________________
Lazy rides brumunddal


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Skogsvrak
InnleggSkrevet: Tir 13. Apr 2010 23:44 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Søn 03. Des 2006 02:02
Innlegg: 797
Bosted: "Sun Home Valley"
Airflow skrev:
Hehe. D e mang som spurt om å få kjøpt tidligar, men vil ikke sæll. Va bra bila før, men vindu osv på caddyn vart vel knust før vinteren. Sist æ så deinn va døra åpen.
Dodgen har vest fått sæ ein europeisk eiller japansk diesel om æ itj tar heilt feil....
E vel ein Ugland eiller nå som eie dæm....



??? Dodgen kan også ha original Cummings Diesel. Ble levert noen sånne på Europa...

_________________
" If your car needs more than two hubcaps,
it aint cool! "


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Skogsvrak
InnleggSkrevet: Tor 15. Apr 2010 22:26 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro

Registrert: Tor 22. Jun 2006 23:58
Innlegg: 620
Bosted: Porsgrunn
Bilde

Denne passer vel inn her.. '61 Plymouth Savoy. Har stått ute siden ca '93.

_________________
Chevrolet USA#1


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Skogsvrak
InnleggSkrevet: Fre 16. Apr 2010 23:25 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Fre 19. Mar 2010 01:06
Innlegg: 25
Bosted: Grue, Hedmark
Får slenge med bilde av Savoyen min og, da... sto på høykant helt til treet som hadde vokst igjennom knakk :)
Gamle eieren møtte først på elg, og fikk flatt tak, før han fylleparkerte den i en stabbestein... ca. halve bilen kjøpte han igjen ett par år senere, da han fikk seg en ny en :lol:
Har gått med tanker på å få den inn og bygge bil av det, men er vel fånyttes.. :(


Vedlegg:
saavoy.JPG
saavoy.JPG [ 103.98 KiB | Vist 5322 ganger ]

_________________
1961 Plymouth Savoy
1968 Dodge Dart GT
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Skogsvrak
InnleggSkrevet: Søn 06. Feb 2011 18:08 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 11. Sep 2010 16:18
Innlegg: 259
Bosted: Porsgrunn, Telemark
Hei, er det noen som vet om det er noen skogsvrak på sørlandet eller i Telemark, som kan være verdt å se på?? Takknemmlig for tilbakemeldinger [-o<

_________________
1986 GMC VANDURA G20
1990 Chevrolet Beauville G20 (Delebil)
2000 TH!NK CITY (Bruksbil)
1978 Volvo 244 GL Prototype (Bruksbil/Langkjøring)
Lærling Tunge Kjøretøy ;)
Two Tone, Beige and Rust!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Skogsvrak
InnleggSkrevet: Søn 06. Feb 2011 20:56 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Tir 27. Jan 2009 00:37
Innlegg: 202
Bosted: Ørnes. Norland.
Mange fine skogsvrak :) Håper noen blir tatt vare på og fiksa opp :D


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 173 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support