AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Ons 24. Jun 2026 18:18

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 54 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4  Neste
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: Søn 31. Jan 2010 23:45 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Lør 18. Jul 2009 13:51
Innlegg: 89
Bosted: Lyngdal i vest-agder
Utrolig flott van! :D

_________________
1980 Mercedes 280SE
1996 vw caddy 1,9 SDI

Desverre ingen amcar for tiden.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Man 01. Feb 2010 09:47 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Man 05. Nov 2007 20:50
Innlegg: 273
Bosted: Horten (Vestfold)
Tusen takk for det.
Men det er ikke så flott som kanskje bildene tilsier.

Det er litt rust her og der, som må taes.
Bakdørene ramler snart av bilen :) hehe.

Men, jeg skal jo selge suben, så da tenkte jeg kanskje bruke penger fra den og sveise opp og lakke hele van.
Tror det kunne vært lurt.

_________________
MVH
Stig Are Kristiansen
- 1992 Chevrolet Starcraft G20 (Prosjekt Tråd)
- 1991 Chevrolet Suburban (Prosjekt Tråd)
- 1980 Dodge Shortvan (solgt)
- 1982 Chevrolet G20 Beauville 6.2d (delebil)


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Man 01. Feb 2010 19:22 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Tir 27. Jun 2006 01:13
Innlegg: 359
StigAre skrev:


Har også fått låne en 10" felg, og prøvde på bilen, og det passer jo utmerket.
Så jeg blir jo bare nødt til å handle nå da...

Bilde


Har kansje dette settet liggende etter Astro'n min... Gi bud, dekkene er demontert

Vedlegg:
AstroV8-001.jpg
AstroV8-001.jpg [ 168.62 KiB | Vist 8124 ganger ]

_________________
Medlem i
Hamar American Car and Bike Club
http://www.hamaramcar.no

1983 Pontiac Trans Am Daytona 5,0l V8 // Prosjekt som vurderes solgt


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Lør 20. Mar 2010 17:04 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Man 05. Nov 2007 20:50
Innlegg: 273
Bosted: Horten (Vestfold)
Dette skjedde igår....

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde


Nedre bærekule foran tok rett og slett kvelden for godt...

_________________
MVH
Stig Are Kristiansen
- 1992 Chevrolet Starcraft G20 (Prosjekt Tråd)
- 1991 Chevrolet Suburban (Prosjekt Tråd)
- 1980 Dodge Shortvan (solgt)
- 1982 Chevrolet G20 Beauville 6.2d (delebil)


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Lør 20. Mar 2010 18:45 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 23. Jan 2010 19:29
Innlegg: 299
Bosted: Bamble
Det der så skummelt ut :shock:

Blei det noen andre skader?


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Lør 20. Mar 2010 19:00 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Man 05. Nov 2007 20:50
Innlegg: 273
Bosted: Horten (Vestfold)
Det var litt spennende :)
Men faktisk, nei, så er det kun nedre bære kule som er ødelagt...

_________________
MVH
Stig Are Kristiansen
- 1992 Chevrolet Starcraft G20 (Prosjekt Tråd)
- 1991 Chevrolet Suburban (Prosjekt Tråd)
- 1980 Dodge Shortvan (solgt)
- 1982 Chevrolet G20 Beauville 6.2d (delebil)


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Søn 21. Mar 2010 17:35 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Søn 26. Feb 2006 17:33
Innlegg: 1167
Bosted: Langevåg, Bømlo
rett høyde om ikke annet :lol:
lykke til med fiksingen. godt alt gikk greit!

_________________
87 Chevrolet S10 Pickup Viper powered
08 Cadillac BLS Wagon

Bilde


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Søn 21. Mar 2010 18:24 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Man 05. Nov 2007 20:50
Innlegg: 273
Bosted: Horten (Vestfold)
Ja høyden ble right on :)
Er akkurat ferdig med og bytte øvre og nedre bærekule nå...

Må bare skru fast starcraft plasten fremme litt bedre, fikk rivd av noen fester når vi skulle ha bilen opp på viking tralla.
Så det fikser jeg imorra, pluss noe annet når jeg først har bilen stående på bukker.

Så er straks på veien igjen :)

_________________
MVH
Stig Are Kristiansen
- 1992 Chevrolet Starcraft G20 (Prosjekt Tråd)
- 1991 Chevrolet Suburban (Prosjekt Tråd)
- 1980 Dodge Shortvan (solgt)
- 1982 Chevrolet G20 Beauville 6.2d (delebil)


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Søn 21. Mar 2010 20:49 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Lør 01. Nov 2008 04:05
Innlegg: 249
Det er jo bra da :)


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Man 22. Mar 2010 08:39 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Ons 06. Aug 2008 15:58
Innlegg: 317
Bosted: Porsgrunn
Der hadde du vell litt flaks alikavell.at det skjedde der og ikke på E18. :shock:
Bra at det ikke ble mer skade på vanen :)

_________________
http://vandemonteringen.no/


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Ons 24. Mar 2010 19:02 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Man 05. Nov 2007 20:50
Innlegg: 273
Bosted: Horten (Vestfold)
Jeg hadde superflaks at det ikke skjedde i fart ja, det kunne fort blitt farlig.
Men nå er bilen på veien igjen, bytta øvre og nedre bærekule på den siden og alt er som normalt igjen...

Fikk også montert nye støtfangerhorn mens jeg holdt på...


Bilde

Bilde

_________________
MVH
Stig Are Kristiansen
- 1992 Chevrolet Starcraft G20 (Prosjekt Tråd)
- 1991 Chevrolet Suburban (Prosjekt Tråd)
- 1980 Dodge Shortvan (solgt)
- 1982 Chevrolet G20 Beauville 6.2d (delebil)


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Ons 24. Mar 2010 23:20 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Man 05. Nov 2007 20:50
Innlegg: 273
Bosted: Horten (Vestfold)
Jeg har noen sånne luftbelger inni i spiralfjørene mine foran på bilen...
Noen som kan forklare hva dette er godt for ?

Fikk beskjed fra forrige eier at den ene var punktert, så fyllt med sånn dekkskum greier.
Kan jeg bare fjerne disse ?

_________________
MVH
Stig Are Kristiansen
- 1992 Chevrolet Starcraft G20 (Prosjekt Tråd)
- 1991 Chevrolet Suburban (Prosjekt Tråd)
- 1980 Dodge Shortvan (solgt)
- 1982 Chevrolet G20 Beauville 6.2d (delebil)


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Tor 25. Mar 2010 00:48 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Tor 30. Jul 2009 16:03
Innlegg: 9
De putene må vell være sammenslagsputer? Har likense på Gelandewagen min, og det er der for og hindre fjære å slå helt sammen.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Tor 25. Mar 2010 07:47 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Man 05. Nov 2007 20:50
Innlegg: 273
Bosted: Horten (Vestfold)
Se på bildene litt lenger opp så fyller du ut hele fjæra. og under bære armen er det en typisk dekkventil til å fylle/tapp luft med...

_________________
MVH
Stig Are Kristiansen
- 1992 Chevrolet Starcraft G20 (Prosjekt Tråd)
- 1991 Chevrolet Suburban (Prosjekt Tråd)
- 1980 Dodge Shortvan (solgt)
- 1982 Chevrolet G20 Beauville 6.2d (delebil)


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Tor 25. Mar 2010 13:38 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Søn 26. Feb 2006 17:33
Innlegg: 1167
Bosted: Langevåg, Bømlo
det er sikkert bare en støttepute, mye brukt bak på biler om en skal laste mer.. en form for hijackers..

_________________
87 Chevrolet S10 Pickup Viper powered
08 Cadillac BLS Wagon

Bilde


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 54 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 14 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support