Hei!
Mitt navn er Tommy og er 26år. Kjøpte min første amcar for drøyt en måned siden (Chevrolet starmaster -91 G30. Jeg har de siste årene vurdert å kjøpe meg en VAN, mine kompiser har mast veldig mye på meg de siste årene om at jeg måtte kjøre meg VAN (selv kjører dem ikke amcar) Har seg sånn at jeg reiser mye om sommeren å fisker.. Å jeg trengte bil med plass & komfor.... Å at dette ble en realitet trodde dem vel aldri

(Det har seg nemlig at jeg kun har handlet meg Audi siden jeg fikk førerkort

)
Allerede etter en måned har jeg funnet ut at jeg har funnet drømmebilen =) mener å tro at jeg fikk den billig også

Makan til kjørekomfor skal du leite lenge etter.....(ja, jeg har jo bannet å skudd litt siden jeg fikk den) har byttet glødeplugger hvor kun 2av8 fungerte

& bytta reimer (j....... dynamoreima røyk to ganger på 3dager...Fant ut at dynamoen tygde på reima mi!, den er nå banket på plass) Jeg har spandert på den full defapakke (møkklei av kulden) å ikke minst prøvd å skjønne hvordan ledinger til alt er lagt opp(noe dårlig kontakt enkelte steder). Eneste jeg mangler er å få ryggekamera igang igjen, den ledingen er gjemt godt =) Hadde oljeskift seinest igår, skal følge opp med å bygge olje på girkassa til uka....
Har planer om å skaffe meg
Dreibart understell til stolene mine (skal se på ett parr i morgen, håper de passer)
noe interiør (muligens se på i morgen)
frontleppe (Fordi den blir jo selvfølgelig mye kuligere!)
KANSJE nye felger
Kansje jeg tar en hellakering før sommer'n (hvorfor ikke, typen til sistern er lakerer så dette får jeg jo nesten gratis

)
MvH
En stol Van eier =)
Bilder kan jeg prøve å legge ut i helgen