Sånn da er bilen sånn mer eller mindre ferdig pussa, sånn ca 25t etter at den var ferdig sist hehe. Tar tid når man er uerfaren gett...
Sist jeg var å skulle ha meg lakk prøvde jeg å forklare at jeg ville ha en mellomting mellom primer-grå og svart, noe rundt antrasitt grå. Begynte med svart matt og helte oppi hvitt. Men idioten bare helte oppi mindre og mindre hvitt. Sa fra ti ganger at "nei jeg tror du må ha oppi litt mer hvitt assa" - til slutt ga jeg opp og gikk. Kjøpte meg derfor ei halvliter med hvit lakk idag til å ha oppi den grå/svart matte jeg allerede hadde fått blanda meg.
Noen som har sett deathproof?? noe sånt ca jeg er ute etter. Den er myye lysere i virkeligheten enn den er på filmen. I filmen ser den svart ut, men er så og si primer grå, regnet og mørket lyver...

Det samme med fast and furious chevella. Syns begge disse er rå og er MEGET interessert i få på no lakk som ligner på detta:
http://cache.jalopnik.com/assets/ima...714fb1d7_o.jpg
Farga på fast and furious chevella er 5140 Customs Primer grey. Men har ingen aning hvor man får kjøpt den så har prøvd å blande meg min egen.
Starta med svart matt (eller så grått som lakkblanderen mente var maks grått haha) og blanda i hvitt...
Helt nederst på fargeprøven til venstre kan man skimte lakkblanderns gråe... ! At ikke folk kan høre etter når man prater????

Ser ganske lys ut og glossy ut, her men det mørke bildet er vel mer sånn den blir i skumringen.
Superdøv kommunist grå.

Og får å gjøre den ordentlig matt tenkte jeg å legge på silkematt klarlakk til slutt hehe.
Hva syns dere ?? Blir det for drøy/kjip lakk eller ?
Er litt små lei av rød blank bil som dere skjønner..
Med breie bakdekk, lav i fronten og masse lyd i pottene bør detta bli badass. Og mulighetene for no klistremerker på forskjermene er jo alltids der ! Og blir jeg lei blir det vel en candy rød farge til neste vinter, nå er jo grunnarbeidet gjort.