Hei.
Jeg er en 32år gammel "gutt" fra Trøndelag som endelig ha tatt til vettet, å kjøpt en skikkelig bil.

Har kjørt mc i noen år. Hadde først en 750ccm R sykkel, me den ble bytta ut med en Shadow 1100 når pondusen ble større og gleden av Cruising ble litt mer fremtredende.
Så i fjord høst ble sykkelen solgt og letingen etter en passelig bil, til en passelig pris begynnte.
Har egentlig alltid hatt lyst på en 70-talls Camaro,Firebird eller Trans-Am, Men etter en kjapp prøvetur
i en 75-Corvette ble jeg solgt,og en antageligvis litt for rask handel fant sted..

Bilen er gul og har en 350 motor med headers, Edelbrock forgasser og innsug.
Kammaksel og andre indre komponenter er jeg ikke sikker på, Men den går veldig fint på tomgang og drar forholdsvis godt. Drar i allefall merkbart bedre enn div orginale Camaro/Trans-am som jeg har prøvd tidligere.
Den er ikke strøken utseendemessig og er nok mest å regne som ett rullende oppussings objekt, ser bra ut på avstand, men blir nok ikke strøken de første åra i allefall.
Målet med bilen er å få den fungerende og driftssikker i første omgang.
Har forresten bestillt Magnaflow potter som jeg gleder meg til å sette på.
Bilder av "gliset" og litt mer kommer senere.. Kan hende det blir mye spørsmål og mas en stund frammover, så jeg håper dere holder ut med meg..

En ting til.. Jeg hadde aldrig 6'er i Norsk på skolen, så jeg håper dere gidder å lese og skjønner hva jeg skriver..