Roar skrev:
Hvis du studerer ledningene dine nøye så vil du se at det står " resistance" eller noe i nærheten på motstands ledningen. I de fleste tilfellene så går den fra torpedoveggen og ut til coil ( eventuelt fra nøkkel til torpedovegg). Enkleste metoden hvis man ikke vil ødelegge det originale nettet på bilen er å koble inn en strømtjuv rett føre der mostandsledninegn begynner og dra denne til coilen.Enden på mostandsledningen ved coilen enten kobler du sammen med den nye eller legger død med en god isolasjon.
Det var akkurat slik jeg hadde tenkt det

var ikke klar over at det stod noe på ledningen så det skal jeg sjekke, da blir det mye enklere.
Regnet med at spennings fallet på 3v har nøye sammenheng med ledningens lenge og at om jeg koblet meg på ved tenningen så er det 12v konstant. Skulle jo bli den ryddigste måten å gjøre dette på, så kan man jo bare bytte tilbake til stift om det skulle vere aktuelt senere siden alt er intakt.