AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Fre 26. Jun 2026 21:26

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 59 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: Dart GT 69mod
InnleggSkrevet: Ons 30. Des 2009 21:51 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Søn 05. Feb 2006 22:44
Innlegg: 1227
Bosted: Hvam
Grattis med bilen og lykke til i garasjen i vinter! :)


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Dart GT 69mod
InnleggSkrevet: Søn 03. Jan 2010 19:35 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Søn 15. Nov 2009 22:56
Innlegg: 55
Bosted: sørlandet
Da er ny bakaksel handlet inn(8 3/4) + skivebrems foran:) Nå gjenstår bare montering :)


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Dart GT 69mod
InnleggSkrevet: Søn 03. Jan 2010 21:15 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Tor 26. Nov 2009 15:07
Innlegg: 627
Bosted: karmøy
er en god begynelse de....


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Dart GT 69mod
InnleggSkrevet: Ons 06. Jan 2010 16:53 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 01. Nov 2008 10:33
Innlegg: 265
Bosted: kodal
heyy..jeg trenger også 8 3/4! flere som har??

_________________
-Daniel Krüger


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Dart GT 69mod
InnleggSkrevet: Ons 06. Jan 2010 20:07 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Søn 15. Nov 2009 22:56
Innlegg: 55
Bosted: sørlandet
Ser der er ein del til salgs på ebay, men koster kansje litt mye å sende over..


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Dart GT 69mod
InnleggSkrevet: Man 11. Jan 2010 22:33 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Søn 15. Nov 2009 22:56
Innlegg: 55
Bosted: sørlandet
Da har eg fått demontert alt bak under bilen. Fant overaskende lite rust til å vere ein bil som har gått i norge siden den var ny :) Nå skal eg få pussa ned å lakke opp igjen under før eg begynner med litt montering :) Bare håpe eg får stell på det til våren kommer :) -skal prøve å få inn noen bilder i mora.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Dart GT 69mod
InnleggSkrevet: Tor 18. Feb 2010 00:16 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Søn 15. Nov 2009 22:56
Innlegg: 55
Bosted: sørlandet
Blei dårlig med dei bildene eg skulle legge ut men har hatt litt for mye annet å gjøre.. Men fikk endelig kommet litt i gang igjen her om dagen :) Så nå er motor og girkasse ute, så nå kan eg begynne montering av nye motorfester og torque strap. Tenker eg lakkerer opp traversen også i samme slengen. Får meg løftebukk til helja så da blir det litt lettere og komme til under :D Bare å håpe eg kan bli ferdig til våren :D


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Dart GT 69mod
InnleggSkrevet: Man 08. Mar 2010 21:08 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Søn 15. Nov 2009 22:56
Innlegg: 55
Bosted: sørlandet
Her er noen nye bilder. Er ikkje stort som har skjedd enda men men har hatt litt å gjøre med å få isolert og lagt gulv på loftet i garasjen.. Kan eg snart sette på litt varme :) har også fått bestilt nye bladfjører og torsjonsstag plus litt andre ting :) Har også fått opp løftebukk :)


Vedlegg:
CIMG3577.jpg
CIMG3577.jpg [ 69.37 KiB | Vist 3478 ganger ]
CIMG3582.jpg
CIMG3582.jpg [ 57.4 KiB | Vist 3478 ganger ]
CIMG3583.jpg
CIMG3583.jpg [ 49.94 KiB | Vist 3478 ganger ]
CIMG3585.jpg
CIMG3585.jpg [ 64.25 KiB | Vist 3478 ganger ]
CIMG3587.jpg
CIMG3587.jpg [ 52.71 KiB | Vist 3478 ganger ]
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Dart GT 69mod
InnleggSkrevet: Tir 09. Mar 2010 16:42 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Søn 27. Des 2009 21:54
Innlegg: 124
Bosted: Garasjen
Blir bra detta, e satser på å se den på treff te sommern!? 8)
Kjekt me nokke å løfte me av å te :)

_________________
Life is to short to drive bored cars, drive Mopar!

Bilde


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Dart GT 69mod
InnleggSkrevet: Tir 09. Mar 2010 23:20 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Søn 15. Nov 2009 22:56
Innlegg: 55
Bosted: sørlandet
Ja hadde vert gøy å vert på noen treff, så er nok stor sannsynlighet for det :) Veldig greit å kunne løfte bilen litt opp fra gulvet ja, sjøl om det ikkje blir meir enn ein 1,5m høyde under på grunn av takhøyda.. Fikk nok av å ligge under bilen når eg demonterte drivverk og motor :)


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Dart GT 69mod
InnleggSkrevet: Ons 10. Mar 2010 12:20 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Søn 27. Des 2009 21:54
Innlegg: 124
Bosted: Garasjen
Ja, det blir litt slitsom å ligge på bakken å skru bil heile tia :roll:
Sjølv så har me tilgang te to-søyla løfte bukk, veldig greit når ein ska under bilen i ny og ne :wink:

_________________
Life is to short to drive bored cars, drive Mopar!

Bilde


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Dart GT 69mod
InnleggSkrevet: Ons 10. Mar 2010 20:51 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Tor 15. Jan 2009 22:40
Innlegg: 236
Bosted: Åmli
Du kan bli med til Brokelandsheia til våren Andre,der er det onsdags treff annen hver uke. :mrgreen: :mrgreen:
Og der treffer vi vel Mr67Mopar??? =D>
Der er også flere her på forumet som kommer dit,og til dere i nærheten som ikke har vært der,møt opp. 8) 8)

_________________
57 Dodge Coronet 2 dht
40 Chevrolet stepside
37 Dodge Streetrod
29 Chevrolet roadster picup
69 Mustang Fastback
68 Corvette Conv. godkjent med presse.


Den som går sine egne veier,trenger ikke kart.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Dart GT 69mod
InnleggSkrevet: Ons 10. Mar 2010 23:54 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Søn 15. Nov 2009 22:56
Innlegg: 55
Bosted: sørlandet
Ja bare bilen er klar så er eg med på det :)


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Dart GT 69mod
InnleggSkrevet: Tor 11. Mar 2010 08:38 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Tor 15. Jan 2009 22:40
Innlegg: 236
Bosted: Åmli
Ingen problem,du kan låne ein av meg \:D/ \:D/ \:D/

_________________
57 Dodge Coronet 2 dht
40 Chevrolet stepside
37 Dodge Streetrod
29 Chevrolet roadster picup
69 Mustang Fastback
68 Corvette Conv. godkjent med presse.


Den som går sine egne veier,trenger ikke kart.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Dart GT 69mod
InnleggSkrevet: Tor 11. Mar 2010 10:43 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Søn 27. Des 2009 21:54
Innlegg: 124
Bosted: Garasjen
JaJa, eg e der nesten vær uke, du treffer nok 68firebird der også :wink:
Det er bare å komme, med og uten bil..
Det pleier å komme mellom 5 og 15 biler vist det er fint vær, kanskje fler også :-D
Det er annenhver onsdag heile året, det er oddetalls vekene det er treff :) Altså neste veke..
PS: det er på Cinderella :wink:

_________________
Life is to short to drive bored cars, drive Mopar!

Bilde


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 59 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Google [Bot] og 13 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support