Nitro66 skrev:
Åssen gjøres dette med deler de trenger? Sender de deg mail, og du bestiller selv? Eller har polakkene avtaler med diverse firma?
Må du betale polsk moms på delene som sendes direkte dit fra USA?
Og åssen blir det når bilen kommer hjem? Skal man egentlig betale norsk moms på det jobben har kostet? Skatteriket Norge er jo helt ville etter å få inn avgifter, så skal ikke forundre meg om det er noe sånn tullball..
Håper du går ut med navnet på firmaet når din bil er ferdig. Er dette bra, så tror jeg at jeg sender Camaroen nedover for en "gjennomgang"
Det varierer litt, jeg har kjøpt en god del deler som jeg leverte i lag med bilen, de delene som bestilles direkte til polen må jeg betale polsk MVA på. de tar ikke påslag på delene, jeg får valge mellom å betale til dem, eller direkte til dele firmaet med paypal.
Når det gjelder hjemkomsten, så "skal" man betale Norsk Mva på jobb som er utført over 6000kr av kviteringssum. og de fleste som resturere bilene i polen, får dem kun lakket
Når det gjelder firma som de bruker, så går det en del på Ebay, og
http://www.mustangsunlimited.com/Ventetiden er litt lang, så før jeg går ut med firma navn, kan jeg godt hente tilbud for deg. jeg tar ikke noe for det. og når det nærmerseg at min er ferdig, kan du hive deg med ned på besøk. kjempe greie folk.
Er ikke helt sikker hva firma de bruker for å finne Camaro deler.