AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Fre 26. Jun 2026 19:40

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 59 innlegg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Dart GT 69mod
InnleggSkrevet: Ons 23. Des 2009 23:14 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Søn 15. Nov 2009 22:56
Innlegg: 55
Bosted: sørlandet
Her er noen bilder av min først amerikaner som eg håper å få mye moro med framover :D Både med kjøring å skruing :) Planer for tiden er litt nytt i interiør, nye motorfester, håper på ein kraftigere bakaksel, og få tak i eit luftfilter om gjør at speeden ikkje henger seg opp :) Bilen er veldig støvete på bildene..


Vedlegg:
ny mappe 2009 025.jpg
ny mappe 2009 025.jpg [ 47.79 KiB | Vist 6225 ganger ]
ny mappe 2009 026.jpg
ny mappe 2009 026.jpg [ 71.94 KiB | Vist 6225 ganger ]
ny mappe 2009 028.jpg
ny mappe 2009 028.jpg [ 52.44 KiB | Vist 6225 ganger ]
ny mappe 2009 024.jpg
ny mappe 2009 024.jpg [ 52.16 KiB | Vist 6225 ganger ]
ny mappe 2009 038.jpg
ny mappe 2009 038.jpg [ 36.33 KiB | Vist 6225 ganger ]
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Dart GT 69mod
InnleggSkrevet: Tor 24. Des 2009 00:34 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 01. Nov 2008 10:33
Innlegg: 265
Bosted: kodal
gratulerer!! da kan du se fram mot sommeren! hadde ikke selger en 8 3/4?? fikk du med noen andre deler? skulle hatt en grill ser du:)

_________________
-Daniel Krüger


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Dart GT 69mod
InnleggSkrevet: Tor 24. Des 2009 00:46 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Fre 29. Aug 2008 12:35
Innlegg: 149
Bosted: stranda
Grattis med tøff bil 8) En av mine favoritter :D

_________________
Dodge Super Bee 69
Plymouth Raod Runner 71


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Dart GT 69mod
InnleggSkrevet: Tor 24. Des 2009 00:52 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Søn 15. Nov 2009 22:56
Innlegg: 55
Bosted: sørlandet
turbodart skrev:
gratulerer!! da kan du se fram mot sommeren! hadde ikke selger en 8 3/4?? fikk du med noen andre deler? skulle hatt en grill ser du:)


Jo selger av bilen sa han hadde ein så skal ta og snakke med han etter jula tekte eg. Andre deler var det lite av. Har akuratt kjøpt ein grill til av ein her på forumet, bare den var ikkje lakert. Har ikkje fått den enda så blir gøy å se hvordan det blir med blank grill :)


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Dart GT 69mod
InnleggSkrevet: Tor 24. Des 2009 00:53 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Fre 25. Jan 2008 19:09
Innlegg: 645
Bosted: Kirkenes, Finnmark
Meget fint prosjekt. Har hatt 69 Dart, men det var en 4 dørs. Tøffe biler.

Min 69 modell hadde også PN skilter :D

_________________
Jeg heter Åge. Har ingen Amcar for øyeblikket. Sukk!!!
http://public.fotki.com/AageHallonen/
Bilde


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Dart GT 69mod
InnleggSkrevet: Tor 24. Des 2009 21:19 
Avlogget
Super Amcar pro
Super Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Lør 27. Jan 2007 20:17
Innlegg: 7264
Bosted: Åsa
gratulerer med en flott vogn!

Bliver mange timer med kos! hehe

_________________
1977 Dodge Aspen med 318 SBM og 904 kasse.
Bursdagsgaven fra min kone.


Sist endret av Pappa Wolf den Fre 25. Des 2009 12:02, endret 1 gang

Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Dart GT 69mod
InnleggSkrevet: Tor 24. Des 2009 23:45 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Søn 02. Aug 2009 16:28
Innlegg: 389
Bosted: voss
kul lakkering =) tøff bil..


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Dart GT 69mod
InnleggSkrevet: Fre 25. Des 2009 10:41 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Tor 26. Nov 2009 15:07
Innlegg: 627
Bosted: karmøy
tøff bil,gratulerer.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Dart GT 69mod
InnleggSkrevet: Fre 25. Des 2009 15:45 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Søn 05. Feb 2006 22:45
Innlegg: 959
Bosted: telemark
Var tøff den darten der. Skal bli spenende og følge med på den fremover.
Lykke til vidre fremover.

_________________
moparman.
DODGE RAM 2500 SLT 99.
Dodge charger 68. 440cid
Dodge trandesman B 200 74.
Prosjekt dodge dart 69 bad boy
prosjekt dodge maxi van B200 big block 76
1986 Le baron cab

Massively Over Powered And Respected
http://www.chargernorway.com


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Dart GT 69mod
InnleggSkrevet: Fre 25. Des 2009 16:01 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Søn 11. Jun 2006 21:08
Innlegg: 251
Bosted: Buskerud
Tøff Dart!

_________________
Bilde


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Dart GT 69mod
InnleggSkrevet: Fre 25. Des 2009 16:39 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Søn 09. Des 2007 20:18
Innlegg: 133
Tøff bil,var å så på den da den var tilsalgs i østfold for 3-4år siden,den hadde da en 7 1/4 bakaksel,har du mulighet så bytt ut den:) har selv hatt flere dart gt kule biler som flytter seg bra med rett motor kombinasjon. stå på og kos deg med vogna.

_________________
1967 Dodge dart Gt 500 max wedge.
1972 Dodge Demon 340


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Dart GT 69mod
InnleggSkrevet: Fre 25. Des 2009 16:59 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Søn 15. Nov 2009 22:56
Innlegg: 55
Bosted: sørlandet
Kim skrev:
Tøff bil,var å så på den da den var tilsalgs i østfold for 3-4år siden,den hadde da en 7 1/4 bakaksel,har du mulighet så bytt ut den:) har selv hatt flere dart gt kule biler som flytter seg bra med rett motor kombinasjon. stå på og kos deg med vogna.

Takker for mange hyggelige komentarer :) Husker du om den stod til salgs med 400 motor den gang også?


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Dart GT 69mod
InnleggSkrevet: Lør 26. Des 2009 01:08 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Ons 01. Okt 2008 18:44
Innlegg: 478
Bosted: notodden city
kjempe bil med dart:) liker de....


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Dart GT 69mod
InnleggSkrevet: Ons 30. Des 2009 18:02 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Søn 09. Des 2007 20:18
Innlegg: 133
Dart GT skrev:
Kim skrev:
Tøff bil,var å så på den da den var tilsalgs i østfold for 3-4år siden,den hadde da en 7 1/4 bakaksel,har du mulighet så bytt ut den:) har selv hatt flere dart gt kule biler som flytter seg bra med rett motor kombinasjon. stå på og kos deg med vogna.

Takker for mange hyggelige komentarer :) Husker du om den stod til salgs med 400 motor den gang også?


Jepp da var det 400 motor i den.

_________________
1967 Dodge dart Gt 500 max wedge.
1972 Dodge Demon 340


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Dart GT 69mod
InnleggSkrevet: Ons 30. Des 2009 21:24 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Søn 27. Des 2009 21:54
Innlegg: 124
Bosted: Garasjen
Gratulerer med flott bil, Moro og se at flere velger Dart fremfor Charger og Challenger :D

_________________
Life is to short to drive bored cars, drive Mopar!

Bilde


Sist endret av Mr67Mopar den Tor 31. Des 2009 00:31, endret 1 gang

Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 59 innlegg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 14 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support