AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Tor 25. Jun 2026 06:21

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 41 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn 11. Feb 2007 00:19 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Søn 17. Des 2006 02:44
Innlegg: 255
Bosted: Vestavdeg
Her er noen bilder av 400motor før og etter topp ende og kamaksel.


Vedlegg:
400eng1.jpg
400eng1.jpg [ 117.44 KiB | Vist 5456 ganger ]
400engr.jpg
400engr.jpg [ 127.61 KiB | Vist 5456 ganger ]

_________________
Keith Hansen <><
'66 Mustang cab
'67 Chevelle
'68GTO
'69 Mach1
'71 C10
'95 GT cab
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn 11. Feb 2007 00:23 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Søn 17. Des 2006 02:44
Innlegg: 255
Bosted: Vestavdeg
Etter installasjon av 400H.O. kamaksel


Vedlegg:
400eng.jpg
400eng.jpg [ 112.24 KiB | Vist 5454 ganger ]
400eng2.jpg
400eng2.jpg [ 140.24 KiB | Vist 5454 ganger ]

_________________
Keith Hansen <><
'66 Mustang cab
'67 Chevelle
'68GTO
'69 Mach1
'71 C10
'95 GT cab
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 16. Feb 2007 01:09 
Avlogget
Amcar pro
Amcar pro

Registrert: Man 19. Jun 2006 23:54
Innlegg: 2633
Bosted: Halden
Artig bil . Kjøpte faktisk en 68 gto 2drht i dag . Bilen har stått nedpellet i garasje siden 1975 i USA. Fikk et lite sjokk når jeg sjekket motorkoden YZ og det viser seg at det er matching number. Jaja 3de GTOen min :-)
Du har ihvertfall jobbet bra med din.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 16. Feb 2007 04:38 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Søn 17. Des 2006 02:44
Innlegg: 255
Bosted: Vestavdeg
Oh Yeah!! YZ koden! Nice, Jeg installere ny 068 kam fra H.O. motor ,min alle matching number også ,YS motorkoden ,Du har PHS også? ikke mange YZ's rundt.
Sitat:
Du har ihvertfall jobbet bra med din.
Takk!

_________________
Keith Hansen <><
'66 Mustang cab
'67 Chevelle
'68GTO
'69 Mach1
'71 C10
'95 GT cab


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 16. Feb 2007 10:02 
Avlogget
Amcar pro
Amcar pro

Registrert: Man 19. Jun 2006 23:54
Innlegg: 2633
Bosted: Halden
Som sagt kjøpte den i forgårs og vil ta full phs sjekk på den ( godt mulig original byggeskjemaet ligger i bilen ). Vin nummer sitter i blokka og alt stemmer.
Vet du hvor mange det er levert av den ? klarer ikke å finne noen tall.
Litt artig med matching nummer på slike biler.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 16. Feb 2007 11:12 
Avlogget
Super Amcar pro
Super Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Fre 27. Jan 2006 00:33
Innlegg: 5285
Bosted: Brønnøysund/Bosque County Tx
I følge denne siden, ble det produsert 3140 av din bil.
http://www.nh-gto.com/GTO%20Engine%20Codes.htm

_________________
Per Arne Sund

Bilde
67 F100 stepside*75 Buick LeSabre cab*72
Malibu 350 Tx*48 Hudson Tx*48 Pontiac Silver Streak Tx*
97 Lincoln Tx


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 16. Feb 2007 19:29 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Søn 17. Des 2006 02:44
Innlegg: 255
Bosted: Vestavdeg
god mulighet build sheet vil vær støpt under tank tar papir. Du bestemt ha et sjelden bil,gratulasjon på din finne :!:

Takk for lenke Per , You saved me hours of looking through my book's :wink:

_________________
Keith Hansen <><
'66 Mustang cab
'67 Chevelle
'68GTO
'69 Mach1
'71 C10
'95 GT cab


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 16. Feb 2007 20:38 
Avlogget
Super Amcar pro
Super Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Lør 27. Jan 2007 20:17
Innlegg: 7264
Bosted: Åsa
Det er nogle fine billeder, der er kommet ind her, sitter å nyter dem alle.


like they say, with old musclecars.

don´t crush them, restore them.

and I love every little bit of it.

_________________
1977 Dodge Aspen med 318 SBM og 904 kasse.
Bursdagsgaven fra min kone.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Lør 21. Apr 2007 06:50 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Ons 13. Des 2006 19:12
Innlegg: 263
Bosted: Halden
Hvordan går det med prosjektet? Kommet noen vei? :)

_________________
1966 Impala
--------------------------------------------
Caroline & The Treats (bandet mitt) på Facebook


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Lør 21. Apr 2007 15:50 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Søn 17. Des 2006 02:44
Innlegg: 255
Bosted: Vestavdeg
Olle skrev:
Hvordan går det med prosjektet? Kommet noen vei? :)


Hei Olle!
Jeg arbeider med trunk panels og endt opp med outer hjul hus og quarters møter...mye sveising.. Catching up on alot of loose end`s :roll:

_________________
Keith Hansen <><
'66 Mustang cab
'67 Chevelle
'68GTO
'69 Mach1
'71 C10
'95 GT cab


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn 23. Sep 2007 13:44 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Søn 09. Sep 2007 18:05
Innlegg: 136
Bosted: Halden
Åssen har det gått med denne bilen da? Så ut til å være mye jobb, men ser jo at ting har gått framover utifra bildene...

Noen nye bilder?

_________________
1969 Pontiac Tempest Custom S conv.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 22. Okt 2007 00:14 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Søn 17. Des 2006 02:44
Innlegg: 255
Bosted: Vestavdeg
19Pontiac69 skrev:
Åssen har det gått med denne bilen da? Så ut til å være mye jobb, men ser jo at ting har gått framover utifra bildene...

Noen nye bilder?


Intet spennende har, trunken er nå sveised opp ikke mye arbeide denne sommeren Jeg hadde annen prosjekt with issues Jeg måtte dele med, nå kan jeg begynne opp igjen.


Vedlegg:
Picture 430.jpg
Picture 430.jpg [ 97.47 KiB | Vist 4607 ganger ]

_________________
Keith Hansen <><
'66 Mustang cab
'67 Chevelle
'68GTO
'69 Mach1
'71 C10
'95 GT cab
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 22. Okt 2007 09:24 
Avlogget
Super Amcar pro
Super Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Lør 27. Jan 2007 20:17
Innlegg: 7264
Bosted: Åsa
flott jobbet!

_________________
1977 Dodge Aspen med 318 SBM og 904 kasse.
Bursdagsgaven fra min kone.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 23. Okt 2007 22:11 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Søn 09. Sep 2007 18:05
Innlegg: 136
Bosted: Halden
Kofferten ble bra da!

_________________
1969 Pontiac Tempest Custom S conv.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Lør 02. Feb 2008 04:38 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Søn 17. Des 2006 02:44
Innlegg: 255
Bosted: Vestavdeg
oppdater...litt progress


Vedlegg:
Picture 077.gif
Picture 077.gif [ 178.21 KiB | Vist 4236 ganger ]

_________________
Keith Hansen <><
'66 Mustang cab
'67 Chevelle
'68GTO
'69 Mach1
'71 C10
'95 GT cab
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 41 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 12 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support