gMcnut skrev:
Virkelig en flott bil du har fått deg!
En liten digresjon når jeg ser din flotte Chevy: Det er litt snodig at vi nå hobbybil-importerer biler som det var "massevis" av her hjemme (dog ikke 2d) på slutten av -70tallet, etter at alle som var her har rusta bort eller endt opp som delebiler.
Før 30-års regelen ble "Ta vare på dem" lansert som et slagord av AMCAR.
Noe å tenke på idag og, mens vi junker alle Blazere, Suburbans, StationWagons, 4-dørs Brakker og Vans fra -80 tallet?
Og så ergelig

med det stuntet på bakre hjulbue, men det ordner du vel greit.
Men, er det ikke nå på tide snart å forandre nicket dit til "WhiteChevy"?

Og PS: Hvis du trenger en original salgsbrosjyre, jeg har flere...
du har så rett så rett...
har forundret meg mange ganger og. men disse caprice coupe'ne fra 1977-1979 har vel alt fått klassikerstatus, og prisene øker mer og mer ettersom det finnes få bra eksemplarer igjen. og en totalt rustfri bil med strøkent hvitt skinninteriør er ikke hverdagskost i norge.

skal ihvertfall ta godt vare på denne!
skaden var ikke på bakrehjulbue, men på høyre framme. har drevet å surfet litt etter hjulbuelister, men var vanskelig å finne, så jeg endte med å kjøpe en hel bil som har strøkne hjulbuelister.
denne har også den listen i mellom karosseriet og bakfangeren som mangler på den gule.
plukker av dette og selger den igjen tenker jeg. det er ikke no poeng i å hogge den ihvertfall, den er eu-ok i høst, registrert, og ingen skyldige avgifter så... bilen er bra teknisk, og kjempepen utvendig, men er stygg inni. super bruksbil/vinterbil evt prosjekt da.
forøvrig har coupen fått nye vinterfelger i helga da, synes det så litt bedre ut. jeg er ikke så begeistret for stålfelger med kapsel jeg.

slenger ut noen bilder av coupen med vinterfelger, "delebilen" og et bilde av sommerfelgene jeg har bestillt til coupen. disse er bestillt i 8x17 foran og 9,5x17 bak. tror det blir bra jeg!

Vedlegg:
DSC00058.JPG [ 214.13 KiB | Vist 4472 ganger ]
Vedlegg:
DSC00059.JPG [ 214.47 KiB | Vist 4472 ganger ]
Vedlegg:
capricehjul.jpg [ 24.53 KiB | Vist 4472 ganger ]