AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Tor 25. Jun 2026 07:59

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 22 innlegg ]  Gå til side 1, 2  Neste
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: Ons 22. Mar 2006 01:09 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Ons 22. Mar 2006 00:20
Innlegg: 283
Bosted: bergen
heisann mad max'en her amcar intresert har eg vert siden eg gikk i kortebukser og kom hjem fra skolen og naboen hadde kjøpt seg det feteste flaket eg noegang hadde sett bilen var en 70 tals plymouth grand fury men egentlig har eg fått amcar inn med morsmelken etter som eg etter som fatteren sier du er jo tross alt unfanget i baksetet på en 55 bel air,var vel ikke lenge etter 18 årsdagen min eg kjøpte meg min første darth met slantis(slant-six)og rattsleiv(rattgear)hehe tror eg tok livet av en ca 7-8 stykker før det bynte og bli tomt for de bilene hvertfall her vest så eg har vel litt skyld i at det er en skjelden bil var mopar mann på min hals hehe men det varte ikke så lenge før eg oppdaget at det fantes noe som het chevy så i 97 var det vel eg endelig fikk spinket og spart meg til en 70 og en halv camaro i utgangspungtet en god bil med dårlig karrosserihadde første gang komt i kontakt med denne bilen i 93 då en god kompis kjøpte den billig av dengang bergen bilauksjon men den gang kjørte eg dart så camaro'n fikk vere camaro en stund til men eg ville ikke innrømme at eg synts det var en dri...fet bil......måtte det når eg kjøpte den i 97 hadde bilen ett års tid men måtte desverre selge når eg blei pappa og family man (ken som ikke har opplevd dt samme)eg syns det var like ille og kvitte seg med bilen som den verste kjerlighetssorg eg har opplevd så etter diverse år med masse rart kan nevne 71 og 72 chevy vega(juksecamaro) CHEVY MONZA har eg vert borti utallige malibuer chevy van 3-4 styk har faktisk vert borti EN ford(huff og huff og huttemgtu)den glømmer vi hehe ikke noe imot ford folk men faktisk ville eg hatt en granada før en mustang asså og dt mener eg liker ikke amerkansk ford litt en gang men høsten 2005 dukket det endelig opp økonomi for og kjøpe tilbake ungen min denne camaroen camaroen er utsturt med 350motor med ett temmelig bra motor oppsett der fins blant annet hyperteck topper med 64ccm brennkammer hihi med tilpasset cam sprett ny veiv og råder fra sarpsborg jaaaa masse gromme tin så den flytter på seg bilen er senket en del med 17tom felger og dekk husker ikke dimen i hodet akkurat nomen kan love att mere enn en bmw frik har blitt overasket er som kjent ganske svingete veier her vest så bilen er virkelig utprøvd og kjølreegenskapene er godt utprøvd skal no gå gjennom litt elektriske feil på bilen lakke dn om igjen for eg hater røde biler (den var blå den gang eg solgte)så er det sommer og sol og jomfruturen går forhåpentlig vis til power big meet i vesterås når den tid kommer hehe dokker hører sikkert mere fra meg for har masse på hjertet og har savnet ett amcar forum der man kan komme i kontakt med likesinnete....så til slutt har eg en oppfordring få har inntrykk av att veeeeeeeldig mangen amcarfolk får angst når det blir snakk om og bruke bilen få ræææva opp av stolen og bilen ut av garasjen og få den på veien og vis den fram det er jo derfor duh har den er det ikke!!!ps bilen min får jomfruturen sin til power pga eieren pr dags dato ikke har lov og kjøre bil pågrunn av en aldri så liten politikontroll så 30juli får eg den igjen og då er sikkert camaro'n bruksbilen til august/september hehe keeeep up the good work hilsen mad max


Vedlegg:
1.jpg
1.jpg [ 120.06 KiB | Vist 6839 ganger ]

_________________
one hot camaro man 70 camaro 65 cadillac fleetwood brougham 89 modell chevrolet g-20
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 05. Feb 2007 02:07 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Man 27. Nov 2006 18:50
Innlegg: 57
Bosted: Haugesund
Se ka eg plutselig fant i gamle bilder. Lagunen 2006.

Bilde

_________________
The only thing that beats a Chevy is another Chevy!!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 05. Feb 2007 02:10 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Ons 22. Mar 2006 00:20
Innlegg: 283
Bosted: bergen
hva f.....hvorfant du den???det???hmmmm oki vert inne på bergen amcarclub sine sider eller???hehe uansett takk ska du ha harikke sett det bildet nei.men det var en kar der som tok ett bilde av nettopp fronten og han sa detsku brukes på sidenetil amcarklubben :D

_________________
one hot camaro man 70 camaro 65 cadillac fleetwood brougham 89 modell chevrolet g-20


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 05. Feb 2007 02:12 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Ons 22. Mar 2006 00:20
Innlegg: 283
Bosted: bergen
tenke seg til att jeg ble plassert i lag med en drøss med bobler for det ble fult der oppe.....det ser jo ut somjeg er på bobletreff med camaroen jo :twisted: det va jo bobbler overalt hehe

_________________
one hot camaro man 70 camaro 65 cadillac fleetwood brougham 89 modell chevrolet g-20


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 05. Feb 2007 02:55 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Man 27. Nov 2006 18:50
Innlegg: 57
Bosted: Haugesund
Har tatt det bildet sjøl eg, måtte jo opp å se litt. Er jo ikkje så lange veien. Må utnytta fridagene til å se på bil vet du.
Men ka skjer me treffet på Lagunen i år siden Kristi Himmelfartsdag komme på 17 mai.

_________________
The only thing that beats a Chevy is another Chevy!!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 05. Feb 2007 03:00 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Ons 22. Mar 2006 00:20
Innlegg: 283
Bosted: bergen
okey så du var der sjøl........hmmm jaaa det tror eg de i klubben lurer på og.....såvidt eg vet tror eg de kommertil og kjøre det søndagen før eller etter 17mai....litt dumt for oss bergensere siden dethar blitt en tradisjon og ha vårmønstring på kristi himmelfartsdagen og en cruising i sentrum dagen før.hehe eg for min del kan godt stå på lagunen 17mai men tror eg blir rellativt ensomder oppe då hehe :)kjempetøff bil du har fått deg foresten....hadde en 67 pontiac tempest en gang i tiden og den er jo nesten make.......

_________________
one hot camaro man 70 camaro 65 cadillac fleetwood brougham 89 modell chevrolet g-20


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 05. Feb 2007 03:05 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Man 27. Nov 2006 18:50
Innlegg: 57
Bosted: Haugesund
Ska holda deg me selskap eg då hvis du blir alene på Lagunen, bryr meg ikkje stort om 17 mai. Viktigste nasjonaldagen er 4 juli, for då er det Amcar cruising.
Håpa bare de arrangere det sånn at det ikkje crashe me Right On i Haugesund. Det pleie å vær søndagen etterpå. Vil helst ha med meg begge treffa.

_________________
The only thing that beats a Chevy is another Chevy!!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 05. Feb 2007 03:09 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Ons 22. Mar 2006 00:20
Innlegg: 283
Bosted: bergen
right on haugesund hadde vert spennende...kommertil og kjøre litt rund i sommer tror eg.og helt enig med deg 4juli e tingen.....vil på power bigmeet i vesterås og power i fredrikstad....vet du foresten hvor west coast national ska være i år....lurer på om ikke det er en klubb nede i ditt distrikt i år oxo som har fått det.....

_________________
one hot camaro man 70 camaro 65 cadillac fleetwood brougham 89 modell chevrolet g-20


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 05. Feb 2007 03:12 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Man 27. Nov 2006 18:50
Innlegg: 57
Bosted: Haugesund
Har ikkje fått med meg kor West Coast ska vær nei. Har et lite håp om Vesterås eg og, i tillegg tenkte eg på vårmønstring i Sandnes 1 mai. Vurderer og Thunder Valle. Men skal og ein tur til USA, så får se hvordan ting klaffe.

_________________
The only thing that beats a Chevy is another Chevy!!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 05. Feb 2007 03:17 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Ons 22. Mar 2006 00:20
Innlegg: 283
Bosted: bergen
ja usa hadde ert gøy...har aldri vert der eg før(utolig nok)hehe....vi kunne jo prøvd og få til en gjeng som kjørtei lagtil power då....er tross alt ett litestykke vei og er kjedelig og stå alene og forlatt igjen langs veien hvis noe skulle skje me disse gamle bilene våre....tenker no helst på min egen då hehe

_________________
one hot camaro man 70 camaro 65 cadillac fleetwood brougham 89 modell chevrolet g-20


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 05. Feb 2007 03:19 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Man 27. Nov 2006 18:50
Innlegg: 57
Bosted: Haugesund
Eg tror det er flere fra Haugesundstraktene så skal bort, så kjøre ilag burde absolutt kunne ordnes.

_________________
The only thing that beats a Chevy is another Chevy!!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 05. Feb 2007 03:20 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Ons 22. Mar 2006 00:20
Innlegg: 283
Bosted: bergen
hadde vert kanon det då.........hehe

_________________
one hot camaro man 70 camaro 65 cadillac fleetwood brougham 89 modell chevrolet g-20


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 05. Feb 2007 17:19 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Søn 26. Feb 2006 17:33
Innlegg: 1167
Bosted: Langevåg, Bømlo
er en hel gjeng som skal over i år til power meet... har ikke helt avtalt avreisedato enda, men vi kjører nok samlet en gjeng... skal holde deg oppdatert hvordan det blir med kjøring...

hvordan er det med overnatting på power meet i vesterås forresten? noen som vett?

_________________
87 Chevrolet S10 Pickup Viper powered
08 Cadillac BLS Wagon

Bilde


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 05. Feb 2007 18:26 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Man 27. Nov 2006 18:50
Innlegg: 57
Bosted: Haugesund
Overnatting har eg ikkje tenkt på. Den tid, den sorg. I versta tilfelle så har eg stooort bagasjerom så eg kan hiva ei madrass oppi.

_________________
The only thing that beats a Chevy is another Chevy!!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 05. Feb 2007 19:19 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Fre 02. Feb 2007 15:26
Innlegg: 80
Bosted: Os i Hordaland
halvor skrev:
er en hel gjeng som skal over i år til power meet... har ikke helt avtalt avreisedato enda, men vi kjører nok samlet en gjeng... skal holde deg oppdatert hvordan det blir med kjøring...

hvordan er det med overnatting på power meet i vesterås forresten? noen som vett?


Må gi meg et pip og då...

_________________
66' Chevrolet c10 Suburban 454BB, Bøllå te mor
93' Chevy g30 Starcraft 6.2d Mizz Monzter*SOLGT*
87' Chevy Monte Carlo SS 5.0*SOLGT*
92' Chevrolet Starcraft 6.2 Turbodiesel*SOLGT*
My Chevy burns what your hybrid save!! :heart: Bøllå te mor


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 22 innlegg ]  Gå til side 1, 2  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 11 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support