Hei, registrerte meg nettopp på dette forumet! Jeg er en 17 åring fra Froland (nær Arendal) og jeg er ekstremt glad i amerikanske biler og klassikere, har vært det siden jeg gikk i barnehagen

Mye av fritiden min (og litt på skolen) går ut på bilsnakk, sjekke ut biler på internett på bla. Youtube, se gamle filmer og TV series slik som dukes of hazzard, Smokey and the bandit, Starsky and Hutch og mange klassiske "car chase movies" slik som Bullit og Vanishing Point. Jeg leser også en god del amcarstoff slik som AMCAR

, hotrod og andre bøker.
Jeg liker alle amerikanske bilprodusenter, men min favoritt er Dodge. Bortsett fra Amerikanske biler så liker jeg tyske biler som "går ann" og det er faktisk noen av de gamle japanske bilene jeg liker slik som 70 talls toyotaer og mazdaer, men gud forby de nyere!

Sjøl har jeg ingen amerikaner eller annen bil enda, men det kommer! Amerikansk skal det uansett være uansett hva andre sier!
Hvis du er ett like stort "gearhead" som jeg er (eller bare vil se noe vittig) så kan du sjekke ut youtube kanalen min
http://www.youtube.com/user/CDTbossy jeg har noen videoer med diverse amcar ting, men det beste jeg har er spillelistene mine som er godt organisert, sjekk også ut favorittene mine. Jeg har også en youtube gruppe dedikert for amerikanske biler og trucks (AMCARTRUCK).
Håper å ha det hygglig på dette forumet