Jojo..
Litt oppdatering er kanskje på sin plass
Da har jeg klart å sommla bort ei heil helg med chevva, og har da fått gjort en del må jeg si.
Går med argusøyne over det jeg kan finne, og sveiser den rusten som måtte dukke opp etterhvert.
Og nå ser det da ut til at jeg har funnet det som er, og det skal bli greit å la sveisen stå en stund nå. Har endelig skjønt at det mørkeste glasset skal være bikka ned når man sveiser, og at det er sabla enkelt og glemme bikke det ned i stresset

, men men..
til et av innleggene her før, så ble det nevnt at det måtte til litt plate arbeide i bagasjerommet..Det stemmer det..ER faktisk noe farkarbeide der fra før som jeg må kappe bort og gjøre på nytt..Skal ta bilde av akurat den reparasjonen som er gjort der, for den skulle NOE_N hatt premie for..men nå stabla jeg så mye deler baki der, så det blir tatt helt til slutt. Må ned med bensintanken når den tid kommer
Har nå fått pella ut vinduer og innspisert dørene skikkelig, Karmen rundt frontruta var meget bra, Holdt med litt slip og sinkbehandling, Der trodde jeg faktisk jeg måtte inn med biter.
Ellers har jeg skifta det MESTE av høyre bakskjerm som hadde hadd besøk av rustormen før, men han som pussa der skulle kanskje allerede da ha fjærna og skifta ut til friske plater. Må bare passa på og få behandle skikkelig på baksiden der så ikke det kommer ny rust.
Ellers er det mange deler på tur fra statene, og flere vil det komme etterhvert som jeg finner
Har bestemt meg for shaved doorhandles på denne som på gammlenovan. og at gult er kult...ja mulig denne forblir gul, men dog et hakk mørkere
Og jeg som trodde jeg bare kunne vippe ut dasjen fra bilen

Den er jo fanken meg sveisa fast og ikke skrudd..Hvem sin patent er det da??Makan til fjottpatent.
Så der får jeg jo litt ekstra arbeide på rygg...huff..
Litt bilder må til som vanlig:

alfa
-= 66 chevrolet Nova =-
-= 96 Chrysler grand voyager=-
viewtopic.php?f=3&t=1809&start=1275