velkommen hit!
du må først bestemme deg om hva du virkelig vil ha. er ganske stor forskjell på en amcar og en "vanlig"
jeg har både en såkaldt "gatebil" (mercedes 190E 2.6) og en muskelbil (camaro) :
merca:
den kan du liksom starte og kjøre rundt med nårsomhelst. (derfor det heter gatebil)
du kan kjøre for egen maskin til våler eller rudskogen. ta noen runder og sladde litt. og kjøre hjem igjen.
kjøre egenskapene i en tysk/japansk sportsbil er sinnsykt mye bedre enn en standard amcar. så på en svingete landevei er det gøy å kjøre så det piper i hjula.. det er ikke gøy med camaro'n
camaroen:
camaron føler jeg blir litt for gammal/for tungvin til vanlig bruk. dessuten bruker den mye bensin.
den tar kjører jeg med bare for å kjøre å kose meg! og på treff/tur osv.
den er ikke noe serlig å kjøre i regn forhold til en moderne bil, dårlige viskere. litt utette vinduer, slappt varme apparat, veldi glatt! osv
men finnes ingen til herligere en varm sommerdag eller sein høstkveld å gasse litt med v8'ern.. da kan alle turbo vislinger og japanske plastraketter dra å legge seg!!
INGENTING som slår den følelsen av en skikkelig v8 under panseret!
og kjøreegenskapene kan du jo oppgradere osv. men den er IKKE noe god orginal!
jeg annbefaler å kjøpe din første amcar i norge.. der du kan dra å se på flere og sammenligne. så veit du hva du kjøper. slipper alt styret med godkjenning hos bt osv. holder lenge med å se på autodb/finn synes nå jeg.. viktig at du ikke kjøper den første og beste bilen du ser på heller.. men slike ting veit du sikkert

blei mye detta her.. men håper det var noe til hjelp!