AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Lør 27. Jun 2026 02:59

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 3 innlegg ] 
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: Tor 25. Jan 2007 08:34 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Fre 27. Jan 2006 01:03
Innlegg: 192
Bosted: Herøy (M&R)
Har sittet å kiket på noe greier på summit. De er noen luftbelger en monterer inni fjærene bak. Noen som har prøvd noe slikt. Vurderer å montere de på capricen min. Den er so side og mjuke på ræva, heilt forferdeli å kjøyre. Har hi-jakers der no, men dei plagast eg kun med. Klarer aldri å holde oppe trykket.

http://store.summitracing.com/partdetai ... 294925130+


Vedlegg:
hss-31750_w.jpg
hss-31750_w.jpg [ 9.69 KiB | Vist 4648 ganger ]
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor 25. Jan 2007 21:03 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Fre 24. Mar 2006 20:28
Innlegg: 72
Bosted: Iambroken
Sikkert gode greier dette - men er det ikke både billigere og enklere å finne lekkasjen i High jackersene :?:

Hvis du blander litt Zalo - med vann , i en liten "spruteflaske" - fyller opp luftsystmet ditt - og gyver løs med Zalovannet - vil du jo se hvor lekkasjen er der det bobler :!:

Pleier ofte å være i en kobling lekkasjen er - det systemet du ser på hos Summit vil jo kunne lekke det også :idea:

_________________
1930 - PU Roadster Pro.
1955 - PU F -100 Pro.
1956 - PU F -100 Pro.
1956 - Mercury Pro.
1964 - Galaxie Conv.
1965 - Mustang Ht. x 2 Pro.
1966 - Mustang Ht. x 2 Pro.
1967 - Mustang Fb. Pro.
1968 - Ranchero Pro.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 26. Jan 2007 21:02 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Fre 27. Jan 2006 01:03
Innlegg: 192
Bosted: Herøy (M&R)
Har igrunnen prøvd de meste med jekke rane. Har prøvd to sett jekkera og slanga. He prøvd å sjekka lekasja på forsjelige måta også. Men blir aldri kloke på dei uanset. Fylle dei opp med loft, å etter 3-4 tima he bilen sege ned igjen :?


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 3 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support