AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Lør 27. Jun 2026 04:34

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 5 innlegg ] 
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: Søn 21. Jan 2007 13:17 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Man 05. Jun 2006 22:38
Innlegg: 10
Bosted: Fredrikstad
Har en 1995 Chevrolet 2500 Silverado som skal regges ned fra liten lastebil. Må ta ut ei fjer i fjerpakka bak. Har noen papirer på dette fra hovedimportør liggende?


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 23. Jan 2007 01:13 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Lør 02. Sep 2006 02:59
Innlegg: 68
Bosted: Fredrikstad
Du må ha papir fra Bergheim hvor det står DITT rammenr + hva du må gjøre for å få den regget ned. (koster ca 2000 +mva)
Er den regget som kombi (med skillevegg) over 3500 og du regger den bare ned så kan du beholde de beltene som er der, men skal du fjerne veggen så må du bytte belter til E-merkede.

_________________
Bilde
-91 subb, Medlem nr 188 Suzuki 4X4 Club Norway
Medlem nr 5 Østfold Offroad Klubb http://www.offroadklubben.no
aktiv bruker http://www.pirate4x4.no http://www.offroad.no http://www.amcarforum.no


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 23. Jan 2007 06:28 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Tir 31. Jan 2006 21:15
Innlegg: 257
Bosted: Sunnmøre
Ikke krav til e-merkede seler lenger.
De originale skal godkjennes.

_________________
Trans Am Rules!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 24. Jan 2007 00:07 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Lør 02. Sep 2006 02:59
Innlegg: 68
Bosted: Fredrikstad
Delvis rett det der så lenge bare vektklasse byttes kan belter beholdes men byttes kjøretøygruppe så endres også reglene.
dvs kombi over og under 3500 kan beholde beltene
mens endrer du fra kombi over 3500 til personbil under 3500 må beltene være dobbeltvirkende noe de amrikanske ikke er.
Jeg syns personlig den lastsikringa er grei så jeg hadde beholdt kombi kontra 2000 ekstra til nye belter

_________________
Bilde
-91 subb, Medlem nr 188 Suzuki 4X4 Club Norway
Medlem nr 5 Østfold Offroad Klubb http://www.offroadklubben.no
aktiv bruker http://www.pirate4x4.no http://www.offroad.no http://www.amcarforum.no


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 24. Jan 2007 13:59 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Man 05. Jun 2006 22:38
Innlegg: 10
Bosted: Fredrikstad
Takk for svar! Må nok har dokumentasjon fra Bergheim ja.

Helt vanvittig å gi 2000,- + mva for et papir. Har bygd om andre biler som opel og vw uten å betale et øre for dokumentasjon fra hovedimportør. Dette er ikke annet enn frekt i mine øyne.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 5 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Google [Bot] og 1 gjest


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support