Ifølge takstmann hos amcar er disse listene litt missvisende hvis bilene er customisert/renovert. denne listen kan kun brukes hvis bilen er org. og ikke renovert på noen måte.
tenk deg en stakkar som har renovert f.eks en 70-75camaro 2dr.cpe som er satt til kategori 2.. plukket i småbiter og satt sammen med div. snadder og ny motor.
kanskje kostnader på rundt 100-110lapper.. for dette eter fort på seg som alle som har holdt på litt kjenner til.
men ifølge disse listene ligger denne bilen på ca 120-135lapper. så om man skal bruke denne listen blindt når man tenker å kjøpe bil er kanskje ikke det lureste med mindre det er snakk om en org., sliten bruksbil med litt "svetting". det er iværtfall det tipset jeg fikk. og vil tro disse takstmennene til amcar kan dette med takst.
Det er iværtfall min mening,men arrester meg hvis jeg tar feil. og har jeg feil så tror jeg at det er mange sjeler som mister arbeidslysten i mang en garage rundt omkring
for ingen vits i å koste på bilen man kjøpte for 90lapper 130tusen når man bare vil få igjen 130lapper...