Jepp jepp har en 70 1/2 camaro nyoppussa i polen, med nybyggd 454 motor fra 1991 som starta livet som en 330 hesters marine motor. Disse er vel også balansert fra fabrikken av
Da jeg var å kikka på bilen i juni for å kjøpe den sto den uten motor og girkasse.
Selgeren satte sammen 454en med nye parts (ringer, lager, løftere, kam, innsug og gasser)
Oppsettet skulle ligge mellom 500 og 550 hk.
Henta bilen og fant fort ut at hær er det noe galt, ringte selgeren og fortalte om alt.... blant annet skulle det være stallspeed converter på den og det er d somregel ikke når bilen står å spinner på 800 rpm (tomgang)
Da fikk jeg den beskjeden at han som solgte han converteren hadde sagt det var stall speed så da var vel han også lurt

akkurat som om det har noe med meg å gjøre......
jaja, bilen hadde for liten raddis og blei for varm til å kjøre med. fikk levert igjen bila og motoren plukka i biter...
Blei skifta ringer osv osv.
For å gjøre ei lang historie kort så har det nå stått 4 kammer i bilen siden jeg kjøpte den og jeg har kjørt den 5 mil
Nå har jeg ikke sett bilen på flere måneder, å i dag skal jeg hente den

mekanikkeren har kjørt bilen til å fra jobb hele uka så nå får jeg håpe den er i orden.....
Gleder meg iallefall

er glad det er 7 varmegrader og bar bakke
Så videre om bilen:
Den har en preppa th400 kasse
Preppa 10 bolter med sperre (påstås være god for 700hk)
bilen er vert helt nedplukka og litt rust sveisa så lakkert i sommer.
Fulgte også med nye tepper, innstegslister og dørtrekk
stolene er som nye.
Er forferdelige hjul på bilen, men nye dekk.
Har bare 3 dårlige bilder fra i sommer nå men skal ta nye i dag
