AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Tor 25. Jun 2026 11:49

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 29 innlegg ]  Gå til side 1, 2  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Tommy(V8) Frantzen
InnleggSkrevet: Lør 28. Jan 2006 22:34 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Fre 27. Jan 2006 08:41
Innlegg: 310
Bosted: Strømmen
HeiHei :P
Jeg heter altså Tommy og kommer fra Strømmen... Er 15 år og "vill" etter Amcar. Liker mye forskjellig Amcar, men det er et spesielt merke, Chevrolet. 8) Jeg har alltid vært med faren min til Vësterås og andre treff gjennom årene, men når jeg virkelig falt for Amcar var vel for 2-3 år siden. :roll:

Har et 1956 Chevrolet Bel Air 2-Dørs Hardtop prosjekt. Siden dette er første prosjektet så har jeg jo faren min som skal hjelpe meg (Percy). :P
Hadde vært moro å fått den i stand til jeg er 18. 8)
Det mangler MYE deler, så hvis du har noe liggende så si ifra :!:

Jeg og faren min har en side som du bør sjekke: www.frantzenracing.com
Det ligger veldig mye bilder fra treff i 2004 og 2005 der. Vi satser på treffbilder i 2006 også, så det er bare å følge med!

Lager også en side for ”Classic Junkies” klubben. (Trykk på bildet som rulerer på www.frantzenracing.com siden nederst til venstre.) ”Classic Junkies” er en HEEELT useriøs klubb for de med 1955-57 Chevy 8)


Hilsen TommyV8 :wink:

_________________
MASSE bilder fra treff, prosjekt bilder, Classic Junkies, andre grombiler ++ --> FRANTZENRACING.com


Sist endret av TommyV8 den Tir 20. Feb 2007 23:32, endret 1 gang

Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn 29. Jan 2006 19:55 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Søn 29. Jan 2006 01:01
Innlegg: 6
Moorn Tommy;) stilig at du har det prosjektet da :D hadde egentlig vært moro å få se det en gang :D hehe..


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn 29. Jan 2006 20:14 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Fre 27. Jan 2006 08:41
Innlegg: 310
Bosted: Strømmen
stianmh skrev:
Moorn Tommy;) stilig at du har det prosjektet da :D hadde egentlig vært moro å få se det en gang :D hehe..


Jeje... :P Det skal vel gå ann å fikse en gang :shock: :lol:

Slenger med et bilde av Americanracing felgen!
Noen som vet hva disse felga heter? :roll:


Vedlegg:
56Felg.jpg
56Felg.jpg [ 59.29 KiB | Vist 8403 ganger ]

_________________
MASSE bilder fra treff, prosjekt bilder, Classic Junkies, andre grombiler ++ --> FRANTZENRACING.com
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn 29. Jan 2006 20:42 
Avlogget
Super Amcar pro
Super Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Fre 27. Jan 2006 00:33
Innlegg: 5285
Bosted: Brønnøysund/Bosque County Tx
De ser ut som det er gamle magnesium Torq-Thrust hjul.
Du finner litt mere info om gamle American racing hjul her.
http://www.roadsters.com/wheels/#ARH
Bilde

_________________
Per Arne Sund

Bilde
67 F100 stepside*75 Buick LeSabre cab*72
Malibu 350 Tx*48 Hudson Tx*48 Pontiac Silver Streak Tx*
97 Lincoln Tx


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn 29. Jan 2006 20:45 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Fre 27. Jan 2006 08:41
Innlegg: 310
Bosted: Strømmen
pontchief skrev:
De ser ut som det er gamle magnesium Torq-Thrust hjul.
Du finner litt mere info om gamle American racing hjul her.
http://www.roadsters.com/wheels/#ARH


Fy fader Pontchief... :shock:
Du er helt RÅ til å finne ting på nette 8) :P

_________________
MASSE bilder fra treff, prosjekt bilder, Classic Junkies, andre grombiler ++ --> FRANTZENRACING.com


Sist endret av TommyV8 den Søn 29. Jan 2006 22:26, endret 1 gang

Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn 29. Jan 2006 21:05 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Fre 27. Jan 2006 08:41
Innlegg: 310
Bosted: Strømmen
Det er nok disse:

Bilde
The original Aluminum Torq-Thrust wheels

_________________
MASSE bilder fra treff, prosjekt bilder, Classic Junkies, andre grombiler ++ --> FRANTZENRACING.com


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 22. Feb 2006 14:15 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Fre 27. Jan 2006 01:09
Innlegg: 84
Bosted: Strømmen
:D Har du bestilt delene ? #-o #-o #-o eller er du for syk !!

_________________
Prøv du også :

http://www.frantzenracing.com


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 22. Feb 2006 16:24 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Fre 27. Jan 2006 08:41
Innlegg: 310
Bosted: Strømmen
percy skrev:
:D Har du bestilt delene ? #-o #-o #-o eller er du for syk !!


Er for syk :smoke: Neida... Det er fiksa. Det blir moro når delene kommer =D>

_________________
MASSE bilder fra treff, prosjekt bilder, Classic Junkies, andre grombiler ++ --> FRANTZENRACING.com


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor 09. Mar 2006 18:43 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Fre 27. Jan 2006 08:41
Innlegg: 310
Bosted: Strømmen
Kommer med et bilde av `56`n #-o
Lengter etter sommern... O:) 8-[ [-o<


Vedlegg:
ChevySnO (1).jpg
ChevySnO (1).jpg [ 80.55 KiB | Vist 7929 ganger ]
ChevySnO.jpg
ChevySnO.jpg [ 63.76 KiB | Vist 7929 ganger ]

_________________
MASSE bilder fra treff, prosjekt bilder, Classic Junkies, andre grombiler ++ --> FRANTZENRACING.com
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor 09. Mar 2006 18:54 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Fre 27. Jan 2006 09:09
Innlegg: 31
Bosted: Fetsund
:( Huff, det så trist ut, Tommy. Tror vi er flere som lengter etter sommern. Hils gammern 8) 8) :D

_________________
Roger- 1982 Camaro Z28


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 10. Mar 2006 01:49 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Fre 27. Jan 2006 14:18
Innlegg: 61
Ikke så veldig oppløftende syn i øyeblikket men med tanke på hva som skjuler seg under der + att våren er rett rundt hjørnet så blir det litt bedre. Er karosseriet komplett?


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 10. Mar 2006 09:29 
Avlogget
Super Amcar pro
Super Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Fre 27. Jan 2006 00:33
Innlegg: 5285
Bosted: Brønnøysund/Bosque County Tx
Selger de ikke snøskuffer der du bor? :)
Du er ikke redd for at taket får seg en knekk.
Dere har voldsomt med snø. :shock:
Er det mye på flat mark?

_________________
Per Arne Sund

Bilde
67 F100 stepside*75 Buick LeSabre cab*72
Malibu 350 Tx*48 Hudson Tx*48 Pontiac Silver Streak Tx*
97 Lincoln Tx


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Lør 11. Mar 2006 00:39 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Fre 27. Jan 2006 08:41
Innlegg: 310
Bosted: Strømmen
#Grey: Mangler en forskjerm.

#pontchief: Snøskuffa ble brukt i dag :lol: :P
Har fått vekk snøen nå, så er ikke redd lenger... =D> Men jo, det kunne skjedd! Det var ganske tungt.
På flat mark har jeg ikke målt, :P men regner med nesten 1 meter( :?: )

_________________
MASSE bilder fra treff, prosjekt bilder, Classic Junkies, andre grombiler ++ --> FRANTZENRACING.com


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn 12. Mar 2006 02:36 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Fre 03. Feb 2006 00:17
Innlegg: 180
Bosted: Jessheim
TommyV8 skrev:
#Grey: Mangler en forskjerm.

#pontchief: Snøskuffa ble brukt i dag :lol: :P
Har fått vekk snøen nå, så er ikke redd lenger... =D> Men jo, det kunne skjedd! Det var ganske tungt.
På flat mark har jeg ikke målt, :P men regner med nesten 1 meter( :?: )


Jeg bor jo ikke så langt unna deg TommyV8, og ca. en meter høres veldig riktig ut! :D Ca. en meter overalt, bortsett fra der det er måkt og saltet.. Glatt å kjøre moped har jeg finni ut :shock: :lol:

_________________
Thomas

1972 Mustang Mach1
Hjemmesiden min


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 28. Mar 2006 15:10 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Søn 19. Mar 2006 16:22
Innlegg: 41
Bosted: Strømmen
Ser ut som et stort prosjekt det ja Tommy :wink: Er det lenge til du skal starte pusse litt på det eller?


Vedlegg:
56Chevy-21-04.jpg
56Chevy-21-04.jpg [ 80.97 KiB | Vist 7732 ganger ]
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 29 innlegg ]  Gå til side 1, 2  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 11 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support