takker. dagen idag, er gået med litegran småpilleri!
Min radio, i garasjen, likte ikke vårløsning, og takket for sig, tidligere idag.
så jeg tok i stedet å monterte en radio i bilen, og kan nå høre musik igjen!
ellers er det blevet til oprydding, og bremsejob!
Åh ja, har osse fået kontrolleret alle mine glødeplugger! De funker allesammen
den tidligere eier, har monteret manuell forvarmer på bilen, sikkert ikke nogen dum ide, når man tenker på at glødekontroleren, til en 7.3 koster 2090,- plus frakt!
så det er ikke umuligt, at jeg beholder den løsningen!
caliperen, på højre side, ligger nå å svømmer i diesel, samtlige pakninger var defekte, og stemplerne sitter fast!
at den i det hele taget har kunnet stoppe, er et mirakel!
og gjæt hvad jeg fandt under setet! et repset, til caliperen, så jeg trur at sven, nok har været klar over problemet! hehe
da jeg tømte caliperen, for gammel bremsevæske, kom den nesten ut i klumper, jeg testede det som var igjen i røret, og kokepunktet, var på 102 grader.
jeg trur, jeg bytter bremsevæsken osse! jeg testede nemlig osse den som sat i resevoiret, og der var kokepunktet på 253 grader. så der er sikkert bare fyldt ovenpå, kunne ha været intressant, på en laaaang nedoverbakke, å miste bremserne, forde jeg ikke gad å bytte bremsejuice!
koster 200,- og jeg er sikret de neste to år!
nå er det vist på tide at jeg går i seng, jeg har en masse data å overføre i morgen! skal ha opdateret den blærbare til verkstedet, med nye datablader, til bilen! hehe