var under bilen å krabbe rundt, måtte jo ha en liten tit!
blev glædeligt overrasket, var begrenset med rust!
og forsøker jeg å fylle den bakre tanken, kommer jeg til å blive en veldig fattig mann! er bare et hull der! haha
har forsøgt å starte motoren igjen i dag, men uten hell!
har osse fjerne treverket fra planet, plywood er bra til gulv, men ikke ute i fri luft, så det var ikke i god stand!
på planet stod der en dieseltank fra en mindre lastebil, og den kassen der var bygget op på planet, var ikke av den bedste kvalitet!
så det er vel min flax, at både siderne og gulvet var plasket til med diesel, ikke et gram med rust!
Tailgaten, er av den stygge typen, med et plastdeksel, som ikke pynter på bilen, og al den driten der setter sig inne bak, får klappen til å ruste som bare det!
jeg fjernede den med det samme. og stor var min overraskelse, da jeg opdagede de fire forsenkede bokstaver på bakklappen!
F O R D
Strømtyver er dljævelens verk, den dovne mekanikers redning, og mit mareridt!
har fjernet 11 stk indtil videre!
skal kigget lidt på elsystemet ute i motoren i morgen, der er noget feil, som ikke er rigtigt!
jeg har full guffe på begge batterier, men når jeg så forvarmer motoren, så forsvinner nesten al strømmen på djævelskabet, og den kan nesten ikke dra motoren rundt!
kommer nok til å virke som den rene nybegynder, men dette er så gøy! hehe