joda, så får jeg vel legge inn noen ord jeg og da...
er som nevnt i "presenter deg selv"-tråden godt og vel 19 år nå, og har min 3 amcar stående i gården til ho mor. de to første var riktig nok en delebil og en "bruksbil", men alikevell (amcars er amcars), de er solgt/hugget, og mitt neste prosjekt er i gang.. det har riktignok tatt litt lengre tid enn planlagt (eller hva jeg i det minste håpet på), men på sikt så tar det nok form etterhvert. har erfart at studier i en by 3 timer borte kan være vanskelig for bilhobbyen....
jeg er på sett og vis et produkt av uttrykket "skal tidlig krøkes", da min far og noen kompiser faktisk startet amcarklubben her i haugesund. jeg har i hele min barndom vært på amcartreff og andre tilstelninger. nå derimot, er jeg en av de som brenner for klubben og miljøet, og er med å arrangere. jeg må vel overta etter min far når den tid en gang kommer!
min onkel hadde tidlig i min barndom en 1974 Trans Am 455, som jeg alltid skulle sitte på i! da min far akkurat hadde startet butikk og ikke hadde amcar da, var det onkel som alltid vant meg da vi skulle på tur! det snakkes fremdeles den dag i dag om den gangen jeg kjørte me onkel i 17mai toget... 5 år og tannløs, med armer kortere enn spaghettien på butikken, hang jeg ut vinduet og så skikkelig karslig ut! Jeg og onkel, alltid på tur!
bilmiljøet i min kjære hjemby har etterhvert sett en gradvis økning av amcars! det er flere og flere ungdommer som melder seg inn i klubben her i byen, og en del som bare "råner"... alikevell, amcars er amcars, og all økning er god økning!

det gjør godt å se at det står en amerikaner og to på den lokale hang-out parkeringen, og ikke bare euro/japs tull....
tut og kjør!
halvor