Hei, nå har det blitt Astro van på meg. Tok toget til Trøndelag og fant en van som jeg syntes var såpas spesiell at det ble handel...

Her er mitt nye prosjekt. Skal bli vinterbil nå, men har planer for denne fremover. Blir et rullende prosjekt. Har jobbet med den en måneds tid nå og fått fikset 18 mangler etter eu-kotroll med tidligere eier....
Har vel fjernet snart 100 meter med ledninger, alt var bare tvinne sammen og ingen sikringer. Utrolig hva folk finner på. Den hadde en 3'r på elektrisk anlegg og det var bare på det som var synlig! Demonterte hele innredningen og la opp nye ledninger med sikringer. Har renset den GRUNDIG og fått tak i interiøret som manglet. Den groveste feilen jeg fant var to bensinpumper fra biltema som var koblet i serie. Ledningene var tvinnet sammen og surret rundt bensinslangene opp til motorrummet og inn til en bryter og rett til batteriet UTEN sikring!
Har en V8 stående som er i topp form. Mangler innsug og TBI, men vet at det er levert et innsug med innebygde injectorer på Suburban på nittitallet. Noen som kan hjelpe meg med å finne ut hvor jag kan få tak i dette?

Her er det bilde av et innsug som jeg har montert gass på i sommer. Dette satt på en Suburban...
Har et sett med 20" felger med helt nye dekk som fulgte med. De skal jeg ikke bruke og de er derfor til salgs

Er ute etter felger som dette: