byttemann skrev:
HEI DU.. NÅ VET JEG AT SANNSYNELIGHETEN FOR AT DU TAR I MOT ET RÅD FRA MEG ER HELLER LITEN. DET BLIR SOM Å PRØVE FÅ SØNN MIN TIL Å SLUTTE RAPPE GODISEN TIL SØSTRA SI. MEN ALKIKEVEL GAMMLE VENN.... JEG HAR STUDERT BILDENE DINE, Å LEST LITT OM IDEENE DINE HER, Å Å DU ER INNEPÅ NOE HER.. MEN SYNTES DU BURDE LAGE EN BITTELITEN FORANDRING HER FOR AT PROSJEKTET DITT SKAL KOMME I MÅL Å SE RYDDIGT UT,, JEG VET HVA DU ER GOD FOR, Å SER HVOR SKOEN GNAGER LITT HER,, SÅ MITT RÅD TIL DEG ER KAPP TAKET AV DRITTEN,, DA ER DU PÅ VELDIG RETT VEG MED TANKE PÅ PROPOSISJONER OG LINJER ETC,,, DA FÅR DU EN FEIT ROADSTER PÅ EN TO TRE.. SKAL DU FORTSETTE SMI MED TAKET PÅ SÅ TROR JEG DU KOMMER TIL Å SMI DEG I HJEL Å ENNÅ SITTE IGJEN MED NOE SOM SER UT SOM EN BLANDING AV BADEKAR Å TELEFONKIOSK, SKAL DU BEHOLDE TAKET MÅ DU TENKE,SMI OG KONSTRUERE EN HEL DEL, ... KAPPER DU TAKET SÅ STÅR DET IGJEN GRUNN ARBEIDE OG FJRNING AV DØRHENGSLER ,)
HILSEN RAGNAR
mannen kjenner meg

er i gang med nye sider på bilen nå,pluss nytt tak,frammsjermer å stig trinn.blir mange timer i det engelske hjulet mitt å strekk/krympemaskina....men ser det du sier, for meg...men takplata er allerede ferdig står langs veggen,så her må taket bli kammerat,men.....hvis det ikke blir bra med ny takplate montert så får vi se hva plasmakutteren klarer

men det er apsolutt siste utveg....må jo ha tak

å stooor presse...

blir vel følgebil til vesterås...
35 ford 3 vindu,
35 hot rod prosjekt,
2 bmw e30,
transporter 02
japsedritt
opel,
ford capri
http://thomastnt.websport24.no/